Gjest 5c15d...93f Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Hei! Jeg har tørrhostet nå i 2 uker. Vet om flere som har hatt mye tørrhoste i høst, men min hoste har vart lenger enn dem. Jeg er litt lei. Hvilke tips har dere mot tørrhoste? Det jeg har nå: - Cosylan (hostesaft) - Te med honning (og sitron?) - Supper (fiskesuppe/kyllingsuppe) Lurer også på om jeg bør begynne å trene igjen, er vanligvis svært aktiv men har kun gått kortere turer siste ukene. Kanskje noen kortere løpeturer kan hjelpe? Prøver ellers å unngå treningssenter for å ikke hoste på alt og alle. Hvordan pleier dere gjøre det når dere er syke? Alle tips tas imot med glede. Anonymous poster hash: 5c15d...93f Lenke til kommentar
Gjest 387cb...2d6 Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Har hatt tilsvarende problemer m/ trørrhoste drøy mnd, og hatt problem med nattesøvn. Virker som eit bronkitt problem, og skal til legen i morgen, og håper en antibiotika kan ta knekken Anonymous poster hash: 387cb...2d6 Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 10. november Del Skrevet 10. november Besøk hos legen høres ut en plan 👍 Det er flere luftveisinfeksjoner som har versert i høst og som kan gi tørrhoste; Mykoplasma-infeksjon: Tørrhoste er et vanlig symptom ved Mycoplasma pneumoniae-infeksjoner. Rhinovirus: Dette viruset kan også forårsake tørrhoste, spesielt i de tidlige stadiene av infeksjonen. Covid-19: Tørrhoste er et av de mest kjente symptomene på Covid-19. Kikhoste: Selv om kikhoste ofte er preget av kraftige hosteanfall, kan det også begynne med en tørrhoste. kilde: Copilot Det kan også være andre årsaker til tørrhoste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå