Gjest 479d5...456 Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Hei Man 30 Fikk operasjon for skjev skillevegg i Mars 2024, og klarte ved utgangen av operasjonen ikke å presse spesialisert lege til å henvise videre til søvnutredning..... I den tro om at det ville gå bra.... Ble gradvis bedre av operasjon etterpå til August... og så ble man ikke bedre. Spesialistlege har ikke journalført ønske om videre kontakt eller utredning.... så da ble det en ny til fastlegen, og ny venteliste. Det går litt opp, det går litt ned... og plutselig er det noen dager hvor man sover 12 timer og føler seg ikke uthvilt, og da får man ikke utnyttet fridagene effektivt. Er plaget med blant annet at kroppstemperaturen går ikke opp etter riktig antall timer søvn, og våker med LAV puls. Daghodepine. Variabel kognitiv kvalitet. Laber søvnkvalitet og for mange sovetimer. Hva gjør jeg? Hvordan går jeg frem? Hva må jeg argumentere med? Kan jeg ta telefoner for å fremskynde prosessen? Kan jeg hoppe i køen via legevakten? Anonymous poster hash: 479d5...456 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet onsdag kl 18:55 Del Skrevet onsdag kl 18:55 Be fastlegen din om utredning for søvnapné! Hadde mange av de samme problemene og etter en overnatting på sykehuset ble det konstatert 76 pustestopp i timen. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet onsdag kl 19:07 Del Skrevet onsdag kl 19:07 https://www.apotek1.no/produkter/snoreeze-biteskinne-910484p?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMImI2QzYDaiQMVwxCiAx2rFh2gEAQYASABEgI9IPD_BwE Kanskje denne hjelper? Men gjør som i forrige innlegg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet onsdag kl 19:41 Del Skrevet onsdag kl 19:41 En digital legetime på Aleris koster 390,- og de kan også henvise deg til det offentlige om du sliter med vanlige kanaler. Søvnapne: snorkesyke - Utredning og behandling | Aleris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå