Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger en mobil der man svarer på samtaler med en knapp til 86-åring - Samsung A-serie?

Mastiff

Anbefalte innlegg

Min far har problemer med å operere berøringsskjermer raskt, men vil ikke gi fra seg smartmobil, for han vi ha tilgang til mobilbank og Yr, blant annet. Så den eneste muligheten jeg ser, er en mobil der man kan besvare samtaler enten med egen knapp eller sette opp en volumknapp eller noe sånt til å svare. Det er best om det går an å slå av at man avviser samtaler med en annen knapp, ellers blir det nok gjerne knot... Vet noen om en mobil der det går an? De andre kravene er en prisklasse opp til rundt 6000, og Android, som han er vant til. Jeg har en anelse  om at Samsungs A-serie kan fungere sånn, men på Elkjip kunne de verken svare på det eller sjekke det, noe som ikke forbauser meg veldig... Er det noen som kan gi meg et tips her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mastiff skrev (40 minutter siden):

De andre kravene er en prisklasse opp til rundt 6000, og Android, som han er vant til. Jeg har en anelse  om at Samsungs A-serie kan fungere sånn

Jeg vil jo si at det krever litt ekstra vrang holdning for å tolke det som at han skal beholde den mobilen han har...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...