Tullballj Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Kompisen min skal på ferie i sin varebil. Han har ikke internett, men jeg har sagt at han kan låne den mobile 5G routeren min i noen uker. Bruker den i båten i sommerhalvåret bare. Jeg har mobil abonnement med ubegrenset data og data simkort som deler inkludert gb med telefonen min. Spørsmålet er om jeg kan få problemer med å låne ut den til han? Vil teleselskapet reagere på at jeg er to vidt forskjellige plasser og straffe meg? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Planlegger han å sende drapstrusler til eksen, hacke Norges Bank eller leie en leiemorder? Lovbrudd kan spores til deg. Hvis ikke tror jeg det går bra. Aldri hørt at routeren må være på samme sted som mobilen. 2 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 9. november Forfatter Del Skrevet 9. november (endret) Det tror jeg ikke han kommer til å gjøre. 😅 Leste bare i vilkårene at de kan stenge abonnement dersom man tilbyr tjenester til tredjepart. Jeg tenkte da at de må jo ha en måte å ha kontroll på slike ting da? 🤔Hvis jeg og telefonen er i Bergen og routeren min med data tvilling forsvinner nordover liksom. Endret 9. november av Tullballj Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Du skal låne den ut til en kompis, da antar jeg at han vil sjekke epost, se på Netflix og YouTube og sjekke vg hele tiden for å se om det har skjedd nytt verden. Du skal ikke selge IP-telefoni løsninger eller liknende. Står det at det er forbudt å låne den til en kompis? Tror det er i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå