stamkunde Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden kremt skrev (7 minutter siden): Kjør i 80 på en lite trafikkert veg med ingen bak deg. Sett bilen i Nøytral og bråbrems. Gjenta 2-3 ganger. Dette gjør man ca 1 gang per måned. Bremsene må brukes skal de holde lenge. Viktig informasjon å ha i bakhodet, det skal jeg virkelig gjøre. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden stamkunde skrev (1 minutt siden): elbiler, og generelt fossilbiler, eller oftere med elbiler? Virker som det er ett større problem på elbiler. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Virker som det er ett større problem på elbiler. kjøre oftere til verksted slik at dem kan spraye på bremsene? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Man kan ikke spraye på bremser noe spesielt. Hvis de ruster for mye kan man pusse dem ren med vinkelsliper. Men de kan ikke være helt hjelrustet. Og man kan ikke pusse bort for mye tykkelse av skivene. Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) stamkunde skrev (3 minutter siden): kjøre oftere til verksted slik at dem kan spraye på bremsene? Løs problemet med å brems oftere å hardere tenker jeg, dette som preventativ løsning. Jeg har ikke skaffet meg elbil selv enda (fortsatt i utvelgelsesprosessen), så noen med mer peiling en meg bør bekrefte. 🙂 Endret 2 timer siden av Duriello Leif på leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå