stamkunde Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden hvordan få 400 V i hjemmet man bor? Jeg tror det er her jeg må starte før jeg kjøper el-bil. Kan noen hjelpe meg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Har du stor nok trafo tar den både 11 og 22 kW.... Men det koster, mye. På 400 volt nett er det jo lett. Men blir veldig dyr nettleie med så rask lading. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 5 timer siden Forfatter Del Skrevet 5 timer siden kremt skrev (5 minutter siden): Har du stor nok trafo tar den både 11 og 22 kW.... Men det koster, mye. På 400 volt nett er det jo lett. Men blir veldig dyr nettleie med så rask lading. Når jeg skal kjøpe bolig, så må jeg tenke hvilken strøm type jeg har. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Det er bare Renault Zoe som har dette problemet. Er du nødt til å kjøpe akkurat denne bilen? 1 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden (endret) BMW i3 med største batteri 38kWt er vel den bilen med minst batteri som jeg ville ha vurdert om jeg skulle ha elbil. Der er noen merker med ca 40kWt og oppover som virker å ha litt ok rekkevidde. Ellers så er hybrid også et godt alternativ om en ikke har lader hjemme. Endret 5 timer siden av Svein M Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 4 timer siden Forfatter Del Skrevet 4 timer siden kremt skrev (29 minutter siden): Det er bare Renault Zoe som har dette problemet. Er du nødt til å kjøpe akkurat denne bilen? Nei. Faktisk ikke. Men visste jo veldig lite. Og fikk aha opplevelse i annonse tekst i dag, og kunne kjørt helt feil i mitt kjøp. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden (endret) Her står det om elektrisk Golf 32 kWt netto batteri https://elbil.no/elbiler/vw-e-golf/ Endret 4 timer siden av Svein M Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå