Ratleto Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Jeg driver og vurderer et lukket headset med støykansellering for reiser og sånn, men ønsker at det også fungerer greit ift bruk av å lage musikk i Ableton. Jeg er fullstendig amatør med dette programmet, og har ikke noe ekstremt godt øre for lyd og sånn. Pr idag bruker jeg høyttalerne mine (gulvhøyttalere med forsterker), men skal jeg ha litt mer nøytral lyd, så bruker jeg Sennheiser PC 363D, som er et gaming-headset. Personlig synes jeg dette headsettet fungerer fint, da dette er åpent, og man ikke MÅ bruke virtual-surround-funksjonen. Noen som har en anbefaling? Gjerne fysiske knapper og hjul for justering av lyd og sånn. Maks 3000,- kr. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Trådløse hodetelefoner og musikk produksjon er sjelden noe som er så veldig kompatibelt, men siden det er mer på hobby basis enn så lenge så funker det nok greit. Shure AONIC 50 Gen 2 lener seg litt mer mot den nøytrale siden som kanskje kan være verdt å holde ett øye med om kommer på tilbud iløpet av denne tilbudsmånen for å komme ned på budsjettet ditt. AKG N700NC M2 er og en svært nøytral hodetelefon som kan egne seg til miksing, men ser ikke ut som den er for salg i norge nå om dagen. Ellers ville jeg holdt meg unna Sony sin WH-1000 serie til noen form for seriøs musikk produksjon da disse booster mid-upper bassen til himmels og grumser til alt av detaljer i mellomtonen. Hvorfor disse forblir så populære som de er forblir ett mysterium for meg, selv om de har sabla god ANC. Endret 2 timer siden av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar