Monster Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Jeg har installert et sett med to smarte plugger. Det går an å skru begge på men smart plugg 1 slår seg av igjen etter ca 5 sekunder. Er den deffekt eller er det jeg som må fjlre noe mer? Jeg har prøvd å se om det er mulig å installere de hver for seg men det er ikke noe alternativ til det. Noen her som har vært borti det samme og fått det til å fungere? Eller skal jeg klage på varen? Jeg har ikke klaget enfs fordi jeg har regnet med at det er bruker feil fra min side men nå begynner jeg å lure Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Her er bilde forresten Lenke til kommentar
Monster Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Glemte å skrive at den som ikke birker lyser rødt selv om den egentlig skal lyse blått. Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Noen slike smart plugger kan settes opp til å gi en impuls, være på noen sekunder, for å slå seg av igjen. Det kan forklare oppførselen. At det lyser rødt, hva seier manualen hva lyset betyr? Lenke til kommentar
Monster Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden toralfb skrev (18 minutter siden): Noen slike smart plugger kan settes opp til å gi en impuls, være på noen sekunder, for å slå seg av igjen. Det kan forklare oppførselen. At det lyser rødt, hva seier manualen hva lyset betyr? Ja kanskje det. Vet ikke om det går an å velge innstillinger for hver og en. Har kastet manualen men jeg kan finne den på nettet. Har prøve å trykke på begge for å justere tid og innstillinger på hver enkelt men virker som de er samkjørte og bsre kan stilles inn likt på appen. Veldig rart Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 58 minutter siden Rapporter Del Skrevet 58 minutter siden 1 hour ago, Monster said: Jeg har installert et sett med to smarte plugger. Det går an å skru begge på men smart plugg 1 slår seg av igjen etter ca 5 sekunder. Har du koblet noe til disse smarte pluggene? En lampe e.l.? Lenke til kommentar
Monster Skrevet 50 minutter siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 50 minutter siden nebrewfoz skrev (8 minutter siden): Har du koblet noe til disse smarte pluggene? En lampe e.l.? Ja selfølgelig Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 45 minutter siden Rapporter Del Skrevet 45 minutter siden Er det Tapo? Jeg pleier å sky WiFi-dingser som pesten. En slik infrastruktur bærer veldig på at du har robust nettverksinfrastruktur hjemme og at tjenesteleverandøren din har det. Men for å svare på spørsmålet ditt så ville jeg sjekket om det kan være noe med routeren din. Til fremtidig referanse så vil jeg sterkt anbefale å velge noe med Zigbee, Z-wave eller Matter. Bluetooth LE er også innafor, men oppfattes litt som en "oddball" løsning som ikke er støttet av f.eks. Futurehome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå