Gjest f2cd0...322 Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Jeg har allerede hatt førerkort i mange år, men det ble beslaglagt av politi pga helse. Men etter at jeg har fått helseattesten. Hva gjør jeg med den da? Er det politistasjonen eller veivesenet som skal ha den? Fordi da jeg ringte politiet mener jeg de sa jeg skulle levere den til politiet, mens når jeg leser på nett så virker det som den skal leveres til veivesenet? Kun svar om du kan lovene og reglene rundt dette eller har vært borti akkurat det samme selv. Anonymous poster hash: f2cd0...322 Lenke til kommentar
X10anT Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Kan vi legge til grunn at du har mottatt et vedtak på dette beslaget? Hva står skrevet der? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Quote Etter at du har vore hos legen, må du levere helseattesten på ein av Statens vegvesen sine trafikkstasjonar. Du kan levere han ved å møte opp personleg eller sende han i posten til ein av trafikkstasjonane. Enkelte legar har også teknisk høve til å sende helseattesten digitalt. Helseattesten kan ikkje vere eldre enn 3 månader når han blir levert. Du vil få nytt førarkort med gyldigheit ut frå helseattesten. Kilde: https://www.helsenorge.no/rettigheter/forerkort-og-helsekrav/#:~:text=Etter at du,ut frå helseattesten. 1 Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 4 timer siden Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Normalt leverer man helseattest hos statens vegvesen eller leverer elektronisk på nettsidene deres. Men når førerkortet først har vært beslagelagt og ikke kun utgått eller trenger fornyes, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå