Gå til innhold

No Man's Sky har endelig fått lagring på tvers av plattformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg nylig fant ut var at de har lagt til en innstilling for å kunne bygge gratis (samt reparere skipet gratis). Veldig fint for oss som ble litt lei grindingen. Skal gi spillet en ny sjanse, der jeg kan bygge fritt og fokusere på utforskning og oppdrag framfor for mye grinding :). Så får jeg testet en del av spillet som jeg egentlig har gått litt glipp av.

Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev:

En ting jeg nylig fant ut var at de har lagt til en innstilling for å kunne bygge gratis (samt reparere skipet gratis). Veldig fint for oss som ble litt lei grindingen. Skal gi spillet en ny sjanse, der jeg kan bygge fritt og fokusere på utforskning og oppdrag framfor for mye grinding :). Så får jeg testet en del av spillet som jeg egentlig har gått litt glipp av.

Blir fort kjedelig sånn. Moro i starten siden du kan gjøre "alt" men er lite motgang eller utfordring slik. Men om du vil spille veldig casual er det jo moro =)
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Kverulantadmiralen said:

Jeg ville ikke valgt den innstillingen for det blir fort kjedelig, tro meg.  Jeg har prøvd etter først ha spilt det som man skal spille det men det blir jo ikke det samme uten en utfordring/motivasjon. Men jeg kutter ut at man trenger å spise hele tiden osv.

Støtter den, jeg gav opp første runde (da det kom) etter å ha spist for lite for mange ganger. Noe helt annet når man dropper dette. Grindingen er litt kjedelig men antar det bedrer seg noe underveis? 

Lenke til kommentar
8 hours ago, sedsberg said:

Må man spise i NMS?? Det har ikke jeg fått med meg.

Er nok jeg som husker feil (8 år siden jeg spilte med muligheten til død), du kan dø av oksygenmangel / kulde / giftig atmosfære og dyr (og jeg antar dogfights?) men ikke mat / drikkemangel. Men du kan få div bonuser for å kokke og spise, kjøpe pellets for å mate dyr etc

Endret av ps5
Lenke til kommentar
ps5 skrev:
8 hours ago, sedsberg said:

Må man spise i NMS?? Det har ikke jeg fått med meg.

Er nok jeg som husker feil (8 år siden jeg spilte med muligheten til død), du kan dø av oksygenmangel / kulde / giftig atmosfære og dyr (og jeg antar dogfights?) men ikke mat / drikkemangel. Men du kan få div bonuser for å kokke og spise, kjøpe pellets for å mate dyr etc

Kan fiske nå og =D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...