Spillredaksjonen Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november No Man's Sky har endelig fått lagring på tvers av plattformer Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Trodde dette avr mulig fra før xD Så mye følger jeg med. Men skal nok ikke vekk fra PSVR2 uansett, om ikke jeg skaffer en GPC med VR. Og virker mer og mer jeg må skaffe en PS5Pro... Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Nice, akkurat begynt å spille dette med junior etter å ha kjøpt det ved lansering. God timing. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november En ting jeg nylig fant ut var at de har lagt til en innstilling for å kunne bygge gratis (samt reparere skipet gratis). Veldig fint for oss som ble litt lei grindingen. Skal gi spillet en ny sjanse, der jeg kan bygge fritt og fokusere på utforskning og oppdrag framfor for mye grinding . Så får jeg testet en del av spillet som jeg egentlig har gått litt glipp av. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Comma Chameleon skrev: En ting jeg nylig fant ut var at de har lagt til en innstilling for å kunne bygge gratis (samt reparere skipet gratis). Veldig fint for oss som ble litt lei grindingen. Skal gi spillet en ny sjanse, der jeg kan bygge fritt og fokusere på utforskning og oppdrag framfor for mye grinding . Så får jeg testet en del av spillet som jeg egentlig har gått litt glipp av. Blir fort kjedelig sånn. Moro i starten siden du kan gjøre "alt" men er lite motgang eller utfordring slik. Men om du vil spille veldig casual er det jo moro =) Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Om jeg vil grinde med produksjonslinjer så spiller jeg Factorio eller Satisfactory. Tenker jeg blir å bruke free build til hovedbasen, og så får resten gå på ressursene man finner! Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 14 minutes ago, Kverulantadmiralen said: Jeg ville ikke valgt den innstillingen for det blir fort kjedelig, tro meg. Jeg har prøvd etter først ha spilt det som man skal spille det men det blir jo ikke det samme uten en utfordring/motivasjon. Men jeg kutter ut at man trenger å spise hele tiden osv. Støtter den, jeg gav opp første runde (da det kom) etter å ha spist for lite for mange ganger. Noe helt annet når man dropper dette. Grindingen er litt kjedelig men antar det bedrer seg noe underveis? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november Må man spise i NMS?? Det har ikke jeg fått med meg. Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november (endret) 8 hours ago, sedsberg said: Må man spise i NMS?? Det har ikke jeg fått med meg. Er nok jeg som husker feil (8 år siden jeg spilte med muligheten til død), du kan dø av oksygenmangel / kulde / giftig atmosfære og dyr (og jeg antar dogfights?) men ikke mat / drikkemangel. Men du kan få div bonuser for å kokke og spise, kjøpe pellets for å mate dyr etc Endret 9. november av ps5 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 9. november Del Skrevet 9. november ps5 skrev: 8 hours ago, sedsberg said: Må man spise i NMS?? Det har ikke jeg fått med meg. Er nok jeg som husker feil (8 år siden jeg spilte med muligheten til død), du kan dø av oksygenmangel / kulde / giftig atmosfære og dyr (og jeg antar dogfights?) men ikke mat / drikkemangel. Men du kan få div bonuser for å kokke og spise, kjøpe pellets for å mate dyr etc Kan fiske nå og =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå