Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

⚠️ Bug på Diskusjon.no via mobilen. [løst]

Anbefalte innlegg

Det er en bug på mobilversjonen nå på Diskusjon.nå. Profil liste, tre streker greia reagerer ikke, (se bilde 1). Og skjermen blir litt mørkere (se bilde 2) rett etter, og ingen vindu kommer opp. 😲 Har til og meg prøvd og gå ut og inn av Diskusjon.no og restarte mobilen, fremdeles samme problem oppstår. 😔😔

Bilde: 1

Screenshot_20241108_081707_Chrome.thumb.jpg.b0d08ade3cae17377a28b71d2051c774.jpg

Bilde: 2

Screenshot_20241108_081718_Chrome.thumb.jpg.e947de004bd924c1885dedbb16bf857d.jpg

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var nevnt i en annen tråd, jeg husker ikke hvilken. Men, om dere scroller helt ned til bunnen av siden, så er det en lenke til "Utseende". Det er to varianter av diskusjon.no som alternativ. Bytt til den andre (den som ikke er forhåndsvalgt), så løste det seg visst. 

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 minutter siden):

Dette var nevnt i en annen tråd, jeg husker ikke hvilken. Men, om dere scroller helt ned til bunnen av siden, så er det en lenke til "Utseende". Det er to varianter av diskusjon.no som alternativ. Bytt til den andre (den som ikke er forhåndsvalgt), så løste det seg visst. 

Hæ, hva mener du med to varianter av Diskusjon.no? 😳😳

Du må vise det via bilde.

Lenke til kommentar
:utakt skrev (6 minutter siden):

Javisst! Takk, det funka 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...