TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Det er en bug på mobilversjonen nå på Diskusjon.nå. Profil liste, tre streker greia reagerer ikke, (se bilde 1). Og skjermen blir litt mørkere (se bilde 2) rett etter, og ingen vindu kommer opp. 😲 Har til og meg prøvd og gå ut og inn av Diskusjon.no og restarte mobilen, fremdeles samme problem oppstår. 😔😔 Bilde: 1 Bilde: 2 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Skjer hos meg også. Prøvd Firefox, Chrome Opera og den innebygde browseren. Android ver 14 Vært sånn i noen dager. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Wheeljack skrev (4 minutter siden): Skjer hos meg også. Prøvd Firefox, Chrome Opera og den innebygde browseren. Android ver 14 Vært sånn i noen dager. Jeg opplevde dette for første gang nå. 😔😔 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) Dette var nevnt i en annen tråd, jeg husker ikke hvilken. Men, om dere scroller helt ned til bunnen av siden, så er det en lenke til "Utseende". Det er to varianter av diskusjon.no som alternativ. Bytt til den andre (den som ikke er forhåndsvalgt), så løste det seg visst. Endret 1 time siden av :utakt 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden :utakt skrev (6 minutter siden): Dette var nevnt i en annen tråd, jeg husker ikke hvilken. Men, om dere scroller helt ned til bunnen av siden, så er det en lenke til "Utseende". Det er to varianter av diskusjon.no som alternativ. Bytt til den andre (den som ikke er forhåndsvalgt), så løste det seg visst. Hæ, hva mener du med to varianter av Diskusjon.no? 😳😳 Du må vise det via bilde. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden :utakt skrev (6 minutter siden): Dette var nevnt i en annen tråd, jeg husker ikke hvilken. Men, om dere scroller helt ned til bunnen av siden, så er det en lenke til "Utseende". Det er to varianter av diskusjon.no som alternativ. Bytt til den andre (den som ikke er forhåndsvalgt), så løste det seg visst. Javisst! Takk, det funka 🙂 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden panzerwolf skrev (Akkurat nå): Javisst! Takk, det funka 🙂 Hvor finner dere det hen? Plz, vis med bilde. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Det er også mulig å scrolle til høyre og man vil finne knappen. Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Takk for enkel fix. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hvor finner dere det hen? Plz, vis med bilde. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden Camlon skrev (2 minutter siden): Det er også mulig å scrolle til høyre og man vil finne knappen. Ingen knapp som vises for meg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden :utakt skrev (1 minutt siden): Oki, takk. 😃👍 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Hvor finner dere det hen? Plz, vis med bilde. Helt nederst. Se den vakre tegningen min: Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) panzerwolf skrev (3 minutter siden): Helt nederst. Se den vakre tegningen min: @:utakt kom før deg Pan med og vise. Men uansett, takk for hjelpen. Nå fungerer det som det skal. 😃👍 Endret 1 time siden av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1 time siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 1 time siden Da er det jo noe feil med den nye versjonen på mobilen. 🤔 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21 minutter siden Rapporter Del Skrevet 21 minutter siden Det kommer når du trykker, men det kommer langt ute til høyre, så du må scrolle sidelengs for at det skal vises. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå