Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Er nå en voksen mann men tenker tilbake på den tiden jeg var 17. Er gift og barn har for lengst flyttet ut av hjemmet.

Kort fortalt, jeg gikk på videregående skole og bodde på hybel, der gikk også mitt søskensbarn. Vi var i samme årskull. Etter avslutningsfesten til jul dro vi tidligere hjem. Ingen tanker om noe som helst men vi gikk inn på hennes hybel kun for å slappe av. Der endte det med at vi hadde sex sammen. Kun denne gangen, har aldri blitt noe mer.

Har vanlig familiekontakt i dag men etter 45 år har jeg lyst til å kunne møte henne for sex på nytt noe jeg føler hun har lyst til.

I sommer snakket vi sammen, kom inn på tiden på ( en skole i Innlandet ) skolen og om juleballet om hva det resulterte i. 
Det beste jeg har opplevd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du er en 17 år gammel hormonell pubertets-nisse; oppleves som er nært helt ekstremt. Et fyrverkeri uten like. Mest; fordi det er nytt, spennende og et terreng du ennå ikke har utforsket. 

Du vil ALDRI oppleve noe lignende igjen. Den tid er over, og du vil aldri i livet komme tilbake dit du var. Så det å lenge/håpe på noe tilsvarende; er fullstendig urealistisk. 

Du har gode minner fra den tiden, og det er minner du ikke bør "rive opp i" - og heller bevare; som en god erfaring og et hyggelig minne. Du er gift og har barn, i tillegg er det et søskenbarn (rart å ha sex med et søskenbarn syns jeg, men jeg vet det er lov... så meg om det).

Nei; du får heller mimre tilbake på den tia som alle oss andre når du melker undulaten. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...