Gå til innhold

Starte pc uten powerswitch?

Goophy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God aften!

Jeg startet maskinen min slik i et halvt års tid rett og slett fordi jeg var for lat til å montere inn en skikkelig bryter i kabinettet mitt :D (lage hull, "strekke ledning" lodde på bryter osv. nei, huff, da er det enklere å bruke et skruhjern :thumbs: )

Bare pass på at du kortslutter de riktige pinnene da.. Eller, jeg vil i hvert fall anbefale det.. Når jeg startet maskinen min i mørket dro jeg bare et skruhjern over alle pinnene. Den startet som oftest.. og lever den dag idag.. men bare for å være på den sikre siden liksom..

Lykke til!

Mvh.

Dings

Lenke til kommentar
God aften!

Jeg startet maskinen min slik i et halvt års tid rett og slett fordi jeg var for lat til å montere inn en skikkelig bryter i kabinettet mitt :D (lage hull, "strekke ledning" lodde på bryter osv. nei, huff, da er det enklere å bruke et skruhjern  :thumbs: )

Bare pass på at du kortslutter de riktige pinnene da.. Eller, jeg vil i hvert fall anbefale det.. Når jeg startet maskinen min i mørket dro jeg bare et skruhjern over alle pinnene. Den startet som oftest.. og lever den dag idag.. men bare for å være på den sikre siden liksom..

Lykke til!

Mvh.

Dings

LOL :wow:

Lenge leve latskapen! :D

Mvh.

S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...