Goophy Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvordan gjør man dette? Er det bare å kortslutte pinsene powerswitchconnectoren skal sitte på? Er det skadelig for hovedkortet? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvordan gjør man dette? Er det bare å kortslutte pinsene powerswitchconnectoren skal sitte på? Er det skadelig for hovedkortet? Har hørt noe snakk om at det går ann og kortslutte disse ja. men om det er noen medisin for hovedkortet akkurat vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Dings Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 God aften! Jeg startet maskinen min slik i et halvt års tid rett og slett fordi jeg var for lat til å montere inn en skikkelig bryter i kabinettet mitt (lage hull, "strekke ledning" lodde på bryter osv. nei, huff, da er det enklere å bruke et skruhjern ) Bare pass på at du kortslutter de riktige pinnene da.. Eller, jeg vil i hvert fall anbefale det.. Når jeg startet maskinen min i mørket dro jeg bare et skruhjern over alle pinnene. Den startet som oftest.. og lever den dag idag.. men bare for å være på den sikre siden liksom.. Lykke til! Mvh. Dings Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 God aften! Jeg startet maskinen min slik i et halvt års tid rett og slett fordi jeg var for lat til å montere inn en skikkelig bryter i kabinettet mitt (lage hull, "strekke ledning" lodde på bryter osv. nei, huff, da er det enklere å bruke et skruhjern ) Bare pass på at du kortslutter de riktige pinnene da.. Eller, jeg vil i hvert fall anbefale det.. Når jeg startet maskinen min i mørket dro jeg bare et skruhjern over alle pinnene. Den startet som oftest.. og lever den dag idag.. men bare for å være på den sikre siden liksom.. Lykke til! Mvh. Dings LOL Lenge leve latskapen! Mvh. S. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Er det bare å kortslutte pinsene powerswitchconnectoren skal sitte på? Ja Er det skadelig for hovedkortet? Nei Men: Ikke kortslutt noe annet Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Altså, jeg knekte nettop det siste slot1 hovedkortet jeg hadde liggende på den måten. Det gikk ikke an å slå av maskina på den måten iaffall. Jeg kortslutta noe med litt for mye støm i der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå