Maskinfører Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Folk virker nesten redde for ekte kjærlighet. Da er jeg usikker på hva du mente, men det er uansett ikke så viktig i denne tråden. Uansett kan man godt se ut som en Hotel Paradise deltager og oppriktig være ute etter ekte kjærlighet. Ja ser den men jeg tror det siktes til hennes manglende påkledning 😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden (endret) Maskinfører skrev (1 time siden): Ja ser den men jeg tror det siktes til hennes manglende påkledning 😉 Det er problematisk at man forhåndsdømmer henne basert på valg av bilder (ikke at du nødvendigvis gjør det). Bikini er vanligvis ikke noe man går rundt i, bortsett fra når man bader eller soler seg. Festklærne (bilde nr. 3) er heller ikke hverdagsklær for de fleste. Bilde nr. 2 er nok mer representativt for hva mange ville ha på seg til daglig. Mange jenter sender inn bilder til avisen der de føler de ser finest ut på bildene, og for noen kan det skape et inntrykk av at hun vanligvis går i slike klær. Jeg kjenner ikke henne personlig, men som jente vet jeg at de fleste på sosiale medier ikke representerer hvem de virkelig er eller hvordan de vanligvis ser ut. Endret 1 time siden av Kassettspiller 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Kassettspiller skrev (12 minutter siden): Det er problematisk at man forhåndsdømmer henne basert på valg av bilder (ikke at du nødvendigvis gjør det). Bikini er vanligvis ikke noe man går rundt i, bortsett fra når man bader eller soler seg. Festklærne (bilde nr. 3) er heller ikke hverdagsklær for de fleste. Bilde nr. 2 er nok mer representativt for hva mange ville ha på seg til daglig. Mange jenter tar bilder og sender inn til avisen fordi de føler de ser finest ut på bildene, og for noen kan det skape et inntrykk av at hun vanligvis går i slike klær. Jeg kjenner ikke henne personlig, men som jente vet jeg at de fleste på sosiale medier ikke representerer hvem de virkelig er eller hvordan de vanligvis ser ut. Nei altså slike bilder oppfordrer til det hun forteller om bar hud for de fleste menn/gutter betyr sex også er det i gang jeg kan se jenter sånn uten og flippe helt ut ja mange kan få sine tanker da ☹️ nei du har rett der i det siste men mulig jeg er farget av pappas meninger og holdninger Endret 2 timer siden av Maskinfører Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Maskinfører skrev (20 minutter siden): Nei altså slike bilder oppfordrer til det hun forteller om bar hud for de fleste menn/gutter betyr sex også er det i gang jeg kan se jenter sånn uten og flippe helt ut ja mange kan få sine tanker da ☹️ nei du har rett der i det siste men Men når TS sier at hun ikke hadde valgt menn som han, så er det forhåndsdømming. Vi vet ikke mye om henne, bortsett fra at hun ønsker et langsiktig forhold og med en mann som blant annet er sporty, liker å være ute, gjerne humoristisk og kjekk. Hva hun definerer som 'kjekk', vet vi derimot ikke. Preferansene hennes endrer seg ikke gjennom året og det er ikke snakk om å dumpe mannen etter vinteren heller for henne. Bare at hun merker mer på lengselen i en bestemt periode. Endret 2 timer siden av Kassettspiller 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Men når TS sier at hun ikke hadde valgt menn som han, så er det forhåndsdømming. Vi vet ikke mye om henne, bortsett fra at hun ønsker et langsiktig forhold og en mann som blant annet er sporty, liker å være ute, gjerne humoristisk og kjekk. Hva hun definerer som 'kjekk', vet vi derimot ikke. Preferansene hennes endrer seg ikke gjennom året og det er ikke snakk om å dumpe mannen etter vinteren heller for henne. Bare at hun merker mer på lengselen i en bestemt periode. Ja det er jo det jeg tror hun tar menn i de høyeste lag ikke rørlegger,n for å si det sånn 😀 heller ikke jeger,n som liker å være i skog mark heller han som reiser 5 ganger til syden i året nei vanskelig og vite hvem hun mener er kjekk men stilen til noen kan si mye om en person vanskelig og si 😉 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det er jo det jeg tror hun tar menn i de høyeste lag ikke rørlegger,n for å si det sånn 😀 heller ikke jeger,n som liker å være i skog mark heller han som reiser 5 ganger til syden i året nei vanskelig og vite hvem hun mener er kjekk men stilen til noen kan si mye om en person vanskelig og si 😉 Problemet er at vi ikke vet hva hennes stil vanligvis er, basert på få bilder hun har valgt nøye ut og som sannsynligvis er tatt ved andre anledninger enn hverdagen. Stilen trenger heller ikke nødvendigvis å ha noe å si for hvem man foretrekker. Det kan godt hende at en kjekk jeger er drømmemannen for kvinnen. I artikkelen står det om hennes preferanser og dette: Sitat - Ja! De må vise meg at det er bare meg de har lyst på. Ikke vær redd for å vise at du er interessert. https://www.dagbladet.no/nyheter/pernille-24-er-lei-bare-fuckfriends/82190575 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Problemet er at vi ikke vet hva hennes stil vanligvis er, basert på få bilder hun har valgt nøye ut og som sannsynligvis er tatt ved andre anledninger enn hverdagen. Stilen trenger heller ikke nødvendigvis å ha noe å si for hvem man foretrekker. Det kan godt hende at en kjekk jeger er drømmemannen for kvinnen. I artikkelen står det om hennes preferanser og dette: https://www.dagbladet.no/nyheter/pernille-24-er-lei-bare-fuckfriends/82190575 Nei men jeg tror hun ligger over min klasse det vil jeg tro Silje var lett på tråden sikkert lettere enn det hadde vært mer henne i artikkelen 😀 Silje sniffer på Genser,n min når hu er i nærheten av meg elsker lukt av diesel og eksos og det tviler jeg på Pernille gjør og jeg så allerede på første bilde åssen Silje var noe som stemmer ja skal sjekke 😀 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Alle mennesker forhåndsdømmer. Selv de som sier de ikke gjør det. Noen ganger tar man feil, men av og til treffer en faktisk blink. Man kan vel si at jeg har en kvinnelig intuisjon hahaha!! Lenke til kommentar
Gjest 802d1...e82 Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Krig og fred skrev (8 timer siden): Du snakker ikke av erfaring. Han gjør ikke det. Det er ønsketenkning fra en som ikke har vært intim med en kvinne før, og som i bitterhetens sky ønsker et slikt scenario for kvinner. Men til hans skuffelse så vil en kvinne med som har ligget med 30 forskjellige menn lett kunne finne kjærligheten. Ikke alle menn er kjempe usikre når det kommer til tidligere partnere.... Og ja, her snakker jeg av erfaring (ikke personlig, men har kjent flere kvinner som har vært ganske gærne etter gutter, hehe). De har barn og er gifte i dag! Anonymous poster hash: 802d1...e82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå