Colin. Skrevet mandag kl 15:15 Del Skrevet mandag kl 15:15 6 hours ago, Orion666 said: Enkelte høster som de sår på kjærlighetsmarkedet Gjelder dette bare menn? Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet mandag kl 15:23 Del Skrevet mandag kl 15:23 Colin. skrev (8 minutter siden): Gjelder dette bare menn? Nei. Hva får deg til å tro det? 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet mandag kl 15:29 Del Skrevet mandag kl 15:29 1 minute ago, Orion666 said: Nei. Hva får deg til å tro det? Jeg bare spør. Så lenge man tenker det samme om alle. Tar man samme type valg om at og om at, så høster man som man sår, javisst. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet mandag kl 15:42 Del Skrevet mandag kl 15:42 Colin. skrev (11 minutter siden): Jeg bare spør. Så lenge man tenker det samme om alle. Tar man samme type valg om at og om at, så høster man som man sår, javisst. Dette gjelder for alle, på alle områder i livet. Trøsten i denne erkjennelsen er at incels slipper å føle seg alene. 4 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet mandag kl 16:27 Del Skrevet mandag kl 16:27 40 minutes ago, Orion666 said: Dette gjelder for alle, på alle områder i livet. Trøsten i denne erkjennelsen er at incels slipper å føle seg alene. Ja, viktig å ha like regler for alle. Ingen forskjellsbehandling, nå er man likestilt, da er det like forventninger til alle. Godt vi er enig om det. Trøst kan hjelpe, men bare ekte sannhet kan forandre en situasjon. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet tirsdag kl 11:21 Del Skrevet tirsdag kl 11:21 Du putter deg jo i en vanskelig posisjon hvis du krever noe fra andre du ikke kan levere selv, i alle fall. De som har det lettest på datingmarkedet er jo de som f.eks. sitter der med en veltrent kropp og ikke har noe behov for det hos partneren sin - ikke den som sier "menn og kvinner er forskjellige", sitter der med ølmage og hentesveis, og forventer en kvinne med langt hår og sunn kropp. 3 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet tirsdag kl 21:14 Del Skrevet tirsdag kl 21:14 Man trenger vitterlig ikke ha ølmage og hentesveis for å ikke bli vurdert i dette dating-markedet av de med dating-makten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet fredag kl 09:13 Del Skrevet fredag kl 09:13 On 17.12.2024 at 10:14 PM, Colin. said: Man trenger vitterlig ikke ha ølmage og hentesveis for å ikke bli vurdert i dette dating-markedet av de med dating-makten. Foretrekker hentesveis og ølmage fremfor toxic mentalitet som blir stadig mer utbredt. Urk for en tortur å være blant slike mennesker. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet fredag kl 09:34 Del Skrevet fredag kl 09:34 Begge deler er lett å unngå om man ikke er sånn selv. 3 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet fredag kl 19:55 Del Skrevet fredag kl 19:55 Theo343 skrev (10 timer siden): Foretrekker hentesveis og ølmage fremfor toxic mentalitet som blir stadig mer utbredt. Urk for en tortur å være blant slike mennesker. Kan du gi meg din definisjon på "toxic" mentalitet? 1 Lenke til kommentar
HasuUser Skrevet fredag kl 20:04 Del Skrevet fredag kl 20:04 On 11/7/2024 at 10:20 AM, ForTheImperium said: https://www.dagbladet.no/nyheter/pernille-24-er-lei-bare-fuckfriends/82190575 Nå skal jeg ikke forhåndsdømme, men tipper hun går etter kun paradise hotell type gutter. Ikke rart hun har denne tankegangen at alle gutter er bare ute etter sex.... Provoserende.. Jeg er enig med deg Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9 timer siden Del Skrevet 9 timer siden On 12/20/2024 at 10:34 AM, knopflerbruce said: Begge deler er lett å unngå om man ikke er sånn selv. Ja man bare unngår det man ikke vil ha. Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Jeg tror det er et pluss å bli "avvist" av folk som nylige Lily Phillips. Så det å "ikke få en sjanse" kan nok være positivt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Det kan absolutt være positivt å bli avvist ja. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden Man må jo være helt skrudd om man prøver å initiere noe med noen man ikke vil ha. Hva feiler det sånne folk? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå