stamkunde Skrevet fredag kl 23:56 Forfatter Del Skrevet fredag kl 23:56 hva er grunnen til at verksteder i dag skal ha 5 ganger mer på delen som skal byttes ut på en ødelagt del på bil, og i tillegg skal ha veldig stor times pris. Finnes det ikke annerledes verksteder som ikke har groteske priser Lenke til kommentar
Svein M Skrevet lørdag kl 00:15 Del Skrevet lørdag kl 00:15 stamkunde skrev (17 minutter siden): hva er grunnen til at verksteder i dag skal ha 5 ganger mer på delen som skal byttes ut på en ødelagt del på bil, og i tillegg skal ha veldig stor times pris. Finnes det ikke annerledes verksteder som ikke har groteske priser De har vel store kostnader, og måten å tjene på er da å selge deler dyrt og ha høy timepris. Ofte finnes det andre verksteder som har lavere priser. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet lørdag kl 00:19 Del Skrevet lørdag kl 00:19 stamkunde skrev (5 timer siden): Ingen gir noe billig lading lenger etter at strømprisene gikk amok. Gjennomsnittlig strømpris i andre kvartal i år var NOK 1,30/kWh. Amok? Er du smart lader du når prisen er lavere. Elbiler er den åpenbare kostnadsvinneren. Face it. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet lørdag kl 10:10 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 10:10 Svein M skrev (9 timer siden): De har vel store kostnader, og måten å tjene på er da å selge deler dyrt og ha høy timepris. Ofte finnes det andre verksteder som har lavere priser. jeg begynner å avsløre verksteder. Ser ingen grunnlag til å gjøre slik. Lenke til kommentar
kremt Skrevet lørdag kl 10:21 Del Skrevet lørdag kl 10:21 Skru selv. Det er veldig mange ting man kan gjøre enkelt selv. På visse ting jeg har fikset har jeg sittet igjen med betaling på 2 tusen per time arbeid gjort. Det er temmelig bra. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet lørdag kl 11:00 Forfatter Del Skrevet lørdag kl 11:00 kremt skrev (38 minutter siden): Skru selv. Det er veldig mange ting man kan gjøre enkelt selv. På visse ting jeg har fikset har jeg sittet igjen med betaling på 2 tusen per time arbeid gjort. Det er temmelig bra. Ja, det er åpenbart bra. Forstår dem som er bil interessert som holder seg sammen, for da utveksler dem kunnskap. Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 15 timer siden Del Skrevet 15 timer siden kremt skrev (23 timer siden): Skru selv. Det er veldig mange ting man kan gjøre enkelt selv. På visse ting jeg har fikset har jeg sittet igjen med betaling på 2 tusen per time arbeid gjort. Det er temmelig bra. Du kjenner til TS sitt kunnskapsnivå basert på alle hans tidligere tråder, og allikevel så oppfordrer du han til å skru selv? Seriøst? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå