oab-1966 Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) Over mange år har vi blitt foret med denne løgnen om at jorden er rund som en ball. Det er faktisk den største løgnen i verdenshistorien noensinne. Vi har blitt servert millioner av falske bilder og filmklipp om en kulerund jord. Dessverre er folk flest, over 99 prosent av verdens befolkning blitt hjernevasket til å tro denne løgnen om at jorden er rund som en ball. Sannheten er at jorden er flat som en pannekake, jeg kan bevise dette med et riktig bilde. Endret 7. november av oab-1966 Lenke til kommentar
no u Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Er månen flat som en pannekake også eller?🧐 Hvilke eksperimenter kan skille mellom en rundt og flat jord? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Det er en egen tråd for dette tøvet, trenger definitivt ikke to. 2 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Trodde jorda var rundt jeg ? 🤔🤔 1 1 Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Maskinfører skrev (51 minutter siden): Trodde jorda var rundt jeg ? 🤔🤔 Den er det. Er vel bare en som vil ha oppmerksomhet. Noe du dessverre får når du starter en slik tråd. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Van Der Linde skrev (11 minutter siden): Den er det. Er vel bare en som vil ha oppmerksomhet. Noe du dessverre får når du starter en slik tråd. Det er bra at jeg ikke har misforstått noe 😀 ja det tror jeg også at noen ønsker oppmerksomhet 🤔😀 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Det finnes allerede en stor tråd om temaet, diskuter det heller her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg