Gjest 900ad...1ee Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Krig og fred skrev (2 timer siden): Eh, hva slags fantasiverden lever du i, hvis du tror at du kan bli teamleder etter tre år i en bransje du ikke har erfaring med? Spar meg. Vet om flere som har blitt team og skift ledere etter 1-2 år i feks. ODA og lignende. At jeg lever i en fantasiverden må du nesten utdype. Når ASKO feks legger ut en stilling som teamleder - er den kun ment for interne søkere, og alle andre eksterne burde bare drite i å søke om de har under 3 års erfaring innen logistikk? Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Gjest 900ad...1ee skrev (6 minutter siden): Spar meg. Vet om flere som har blitt team og skift ledere etter 1-2 år i feks. ODA og lignende. At jeg lever i en fantasiverden må du nesten utdype. Når ASKO feks legger ut en stilling som teamleder - er den kun ment for interne søkere, og alle andre eksterne burde bare drite i å søke om de har under 3 års erfaring innen logistikk? Anonymous poster hash: 900ad...1ee Du sier det jo selv, de du vet om har erfaring. Og en må ikke ta erfaring internt, finnes mange utenfor Oda og Asko som har logistikk erfaring... Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Gjest 900ad...1ee skrev (På 6.11.2024 den 10:47 PM): Er så begrenset når man har jobbet med mennesker, og deretter vil over i andre jobbe hvor man tjener nogenlunde det samme. Bli lokfører. Du får lønn under utdanning, vil tjene omtrent det samme og jobber alene mesteparten av tiden. Du jobber fremdeles skift, men så lenge du ikke kjører godstog er det lite nattarbeid. Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november 54 minutes ago, Guest 900ad...1ee said: At jeg lever i en fantasiverden må du nesten utdype. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Du lever i en fantasiverden hvis du tror en arbeidsgiver velger deg fremfor noen som har årevis med erfaring. Så vidt jeg vet er ikke narsissisme en ettertraktet egenskap. Lenke til kommentar
mandodiao Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Gjest 900ad...1ee skrev (3 timer siden): For å gjøre det klart; Bachelor i Administrasjon og ledelse 2015-2018. Mens jeg studerte jobbet jeg veldig mye innen psykiatrien. 2018-2022: Nettstudier/ Bachelor pedagogikk. 2023: Fagbrev i helsefag. Valgte å ta fagbrevet selvom det ikke har noe å si i og med at jeg er i en høyere stillingsgruppe fra før av. Har også jobbet innenfor barnevernet + som veileder i NAV - men følte ikke dette var noe for meg heller sånn sett. Når det gjelder ledelses jobber innenfor helse må jeg enten ha en bachelor til i vernepleie eller sykepleie. Enig med deg at jeg har tid til å bli hva jeg vil, situasjonen er bare litt kjip da jeg sitter med 0 erfaring utenom helse og omsorgsyrker samt vanskelig å droppe flere 100 tusen i lønn for å begynne å jobbe i en annen jobb. Men flere her nå som skriver at Asko er bra - med mye muligheter så eventuelt truck lappen og begynne som lagermedarbeider er vel første steg for meg sånn sett.. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Okay, så du er ikke miljøterapeut. Men har jobbet som assistent deltid i 3 år, så fulltid vedsiden av studier i 5år. Og nå 1år som helsefagarbeider. I tillegg til veileder i NAV en stund. Om du må ha syke/vernepleier for å jobbe som leder innenfor helse vet jeg ikke. Det kommer vell helt ann på hvilken stilling det er snakk om. Og om det er offentlig eller privat. Du får nok uansett ikke så mye mer enn 600k i årslønn med din CV og ansiennitet. Det kan godt være sunt å skifte beite, og flott med ambisjoner, men du må jo og være sikker på at det ikke bare er høsten som gjør at tankene flykter videre til det grønne gresset. Man må og være realistisk med tanke på hvilke muligheter som finnes. Jeg vil tippe det er absolutt ingen som kommer til å gi deg en lederjobb med 800k++ i lønn basert på det du skriver her. Lenke til kommentar
Gjest 900ad...1ee Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Krig og fred skrev (58 minutter siden): Du lever i en fantasiverden hvis du tror en arbeidsgiver velger deg fremfor noen som har årevis med erfaring. Så vidt jeg vet er ikke narsissisme en ettertraktet egenskap. Hahaha, jeg skriver jo det stikk motsatte. At jeg beklageligvis blir nedprioritert i sånne jobber og at det er kjipt å starte på bunn. Kan ikke du legge frem psykiater graden din i samme sleng siden du er så flink til å kaste rundt diagnoser? Oser bitterhet av måten du skriver på. Ta deg en bolle og smil litt. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå