Gjest 900ad...1ee Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Hei, Det har seg sånn at jeg ønsker ny jobb da jeg er lei av nåværende jobb. Jobber pdd som miljøterapeut og tjener bra da jeg jobber 100% på natta. Vi snakker oppimot 800k. Videre har det seg slik at jeg er dritt lei av å jobbe med mennesker. Trusler, vold og alt dritt, er jeg så og si ferdig med. Blir straks 28 og ønsker en ny jobb, hvor jeg da tjener godt på dagtid helst. Har dere noen tips om hva jeg kan lete etter. Er så begrenset når man har jobbet med mennesker, og deretter vil over i andre jobbe hvor man tjener nogenlunde det samme. Er forøvrig på grensa til sykmelding - såpass mye tærer jobben. Er snakk om tung psykatri. alle tips tas imot. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
engavif Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Du jobber vel for stat eller kommune? Jobber kun natt, tillegg der er vel 40-45% om natta. Tror du skal slite med å finne en jobb kun på dagen, med samme lønn, uten utdanning. Om så, da har jeg lyst til å høre om det. Lenke til kommentar
Gjest 900ad...1ee Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden engavif skrev (3 minutter siden): Du jobber vel for stat eller kommune? Jobber kun natt, tillegg der er vel 40-45% om natta. Tror du skal slite med å finne en jobb kun på dagen, med samme lønn, uten utdanning. Om så, da har jeg lyst til å høre om det. Jobber PÅ OUS. Oslo kommune gir 45% nattillegg. Er vel sånn sett enig med deg om at det blir vanskelig å få seg en dagjobb med sånn type lønn - men er vel på tide snart.. Tung psykiatri tar sakte men sikkert livsgleden fra meg. Bare vanskelig hva man skal bruke utdanninga til ellers - som gir god lønn.. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
Patek Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Du har forsåvidt "ingen" gode muligheter for en bra jobb med slik lønn umiddelbart. Må nesten bare søke over lang tid og håpe på å være heldig. Men helt ærlig så betyr utdanning så godt som alt for mange arbeidsgivere. For mange så virker det ikke å ha noe å si at du er en rævva arbeidstaker så lenge du har riktige papirer. Lenke til kommentar
Gjest 900ad...1ee Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Patek skrev (1 minutt siden): Du har forsåvidt "ingen" gode muligheter for en bra jobb med slik lønn umiddelbart. Må nesten bare søke over lang tid og håpe på å være heldig. Men helt ærlig så betyr utdanning så godt som alt for mange arbeidsgivere. For mange så virker det ikke å ha noe å si at du er en rævva arbeidstaker så lenge du har riktige papirer. Er det jeg har tenkt på selv og derav beholder jeg nåværende jobb. Men merker at det ikke er noe jeg kan gjøre i all evig tid. Ser jo blant annet på stillinger i asko og lignende. Hører at teamledere osv der har fin lønn på 7-800k i året - men jeg har ikke noe erfaring fra den bransjen. Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Du har god lønn pga du jobber på natt og med krevende arbeidshverdag. Du søker deg nå vekk i fra dette, og da forsvinner såklart tilleggene dine også. Ser du snakker om ledelse innenfor nye fagfelt, dette kommer ikke av seg selv. Du må først ned på gulvet for så å jobbe deg oppover. Men, lykke til! Ikke kjekt når jobben tar så mye av deg! Lenke til kommentar
Gjest 900ad...1ee Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (10 minutter siden): Du har god lønn pga du jobber på natt og med krevende arbeidshverdag. Du søker deg nå vekk i fra dette, og da forsvinner såklart tilleggene dine også. Ser du snakker om ledelse innenfor nye fagfelt, dette kommer ikke av seg selv. Du må først ned på gulvet for så å jobbe deg oppover. Men, lykke til! Ikke kjekt når jobben tar så mye av deg! Ja ser den. Kjipt når man har gitt så mange år av seg selv i en jobb, uten å kunne utvikle seg - og deretter må begynne helt på scratch i nye bransjer. Blir jo kjipt å feks søke lagermedarbeider stilling i Asko før man deretter etter 3 år kan gå opp i en teamleder stilling nå som man begynner «å dra på åra». Ser jo det ligger ute en stilling her: https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=376875682 Usikker på om jeg er kvalifisert for en sånn type stilling - til tross for at jeg har bachelor innen ledelse, bachelor i pedagogikk + helsefagarbeider fagbrev. Problemet blir vel at jeg ikke har noe gulv erfaring som du sier Anonymous poster hash: 900ad...1ee Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Gjest 900ad...1ee skrev (1 minutt siden): Ja ser den. Kjipt når man har gitt så mange år av seg selv i en jobb, uten å kunne utvikle seg - og deretter må begynne helt på scratch i nye bransjer. Blir jo kjipt å feks søke lagermedarbeider stilling i Asko før man deretter etter 3 år kan gå opp i en teamleder stilling nå som man begynner «å dra på åra». Ser jo det ligger ute en stilling her: https://www.finn.no/job/management/ad.html?finnkode=376875682 Usikker på om jeg er kvalifisert for en sånn type stilling - til tross for at jeg har bachelor innen ledelse, bachelor i pedagogikk + helsefagarbeider fagbrev. Problemet blir vel at jeg ikke har noe gulv erfaring som du sier Anonymous poster hash: 900ad...1ee Problemet er nok heller at du mangler leder erfaring samt erfaring innenfor bransjen. De sier "kanskje utdanning" kan være dekkende, men uten bransjeerfaring og de andre tingene de er på jakt etter er det nok vanskelig. Det er nok mye lettere for deg å få en leder rolle innenfor helse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå