torbjornhb Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Heisann 🙂 Har bestilt en tur til London i starten av desember. Ser det reklameres nye med London Pass som gir tilgang til nærmere 100 ulike severdigheter og arrangementer. Greia er bare at jeg ikke ser hva poenget med dette er... Selve passet koster 119 GBP, og det er ladet med såkalte "credits" som brukes opp etterhvert som du besøker ulike steder. På nettsiden står det at 1 credit  = 1 GBP, og du belastes like mange credit som inngangsbilletten koster. Det er greit at jeg kanskje er litt i sjokk etter det som nylig har skjedd i USA, men hva er det jeg ikke skjønner? Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden https://www.visitoslo.com/no/aktiviteter-og-attraksjoner/oslo-pass/ Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Krig og fred skrev (8 minutter siden): https://www.visitoslo.com/no/aktiviteter-og-attraksjoner/oslo-pass/ Skjønner fremdeles ikke greia. Det er jo ikke gratis å komme inn på ulike attraksjoner med London Pass. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Du risikerer bare å betale for en masse severdigheter du ikke rekker/gidder å besøke. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden NorsknRev skrev (6 minutter siden): Du risikerer bare å betale for en masse severdigheter du ikke rekker/gidder å besøke. Det første jeg tenker også. Må jo være bedre å betale rett i inngangen. Koster omtrent det samme, og i tillegg må du ut med summen for London Pass. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Hvor mange credits er et pass til 119 GBP ladet med? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) RRhoads skrev (8 minutter siden): Hvor mange credits er et pass til 119 GBP ladet med? Det eneste jeg finner av info er at det er ladet med det dame som det koster. Mulig det gir en rabatt på ulike attraksjoner, men av eksemplene jeg fant, så var det fint lite. Mener det var noe ala dette; London Eye, vanlig pris - 42 GBP. London Eye, London Pass, 38 GBP.  Endret 2 timer siden av torbjornhb Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden Alt som gir credits, points etc. er vanskelig å holde orden på. Det er f.eks. ingen som vet hvor mye EuroBonus poeng egentlig er verdt. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1 time siden Rapporter Del Skrevet 1 time siden (endret) torbjornhb skrev (49 minutter siden): Det eneste jeg finner av info er at det er ladet med det dame som det koster. Mulig det gir en rabatt på ulike attraksjoner, men av eksemplene jeg fant, så var det fint lite. Mener det var noe ala dette; London Eye, vanlig pris - 42 GBP. London Eye, London Pass, 38 GBP.  Det står at det er 750 credits på et femdagers pass. Ser ut som at det er 150 credits per dag, og prisen øker ikke på langt nær like mye per dag. Jeg tror det lønner seg hvis man har et pass som varer flere dager. Endret 1 time siden av RRhoads 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå