mobile999 Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november (endret) Nå dukker ikke menyen opp når jeg trykker på de tre strekene. Chrome på Android mobiltelefon. Har flere denne feilen? Endret 6. november av mobile999 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november (endret) mobile999 skrev (4 timer siden): Nå dukker ikke menyen opp når jeg trykker på de tre strekene. Chrome på Android mobiltelefon. Har flere denne feilen? ja, på mobilen får jeg ikke sett meldinger/reaksjoner til meg, på pc funker alt fint, så i praksis kan en ikke diskutere så enkelt på mobil, må sjekke alle tråder og innlegg, det blir tungvint Endret 6. november av Tussi Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Meg også. På mobil. Skjedde i natt, og er ikke korrigert ennå. Lenke til kommentar
engavif Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november (endret) Du får det opp, men må dra litt til venste før det dukker opp. Altså trykk på den, og dra skjermen til. Venstre Endret 6. november av engavif Feil vei Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november engavif skrev (4 minutter siden): Du får det opp, men må dra litt til høyre før det dukker opp. Altså trykk på den, og dra skjermen til.høyre. Den er jo helt til høyre... Lenke til kommentar
engavif Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Tussi skrev (1 minutt siden): Den er jo helt til høyre... Ja,sleit med det samme. Mente at man må.dra til venstre. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november engavif skrev (19 minutter siden): Ja,sleit med det samme. Mente at man må.dra til venstre. Fucker bare med bildet mitt... jaja, en dag uten diskusjon imorgen blir sikkert bare bra 😁 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Tussi skrev (8 minutter siden): Fucker bare med bildet mitt... jaja, en dag uten diskusjon imorgen blir sikkert bare bra 😁 Haha, nok diskusjon i verden. Tror alle kunne ta seg en dag fri. 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Får forøvrig heller ikke til å sitere flere innlegg samtidig Lenke til kommentar
Gargantua Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november 6 hours ago, mobile999 said: Nå dukker ikke menyen opp når jeg trykker på de tre strekene. Chrome på Android mobiltelefon. Har flere denne feilen? Opplever samme problemet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november Det er noe galt med sidens layout på små skjermer. Menyen dukker opp utenfor skjermen til høyre. Swipe left for å se menyen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Må gå inn på Utseende helt nederst på siden også velge Diskusjon.no 😀 1 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Maskinfører skrev (7 minutter siden): Må gå inn på Utseende helt nederst på siden også velge Diskusjon.no 😀 Du har helt rett, da funker det Lurer på hvorfor de har oppdatert med en funksjon som ikke fungerer.... 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november (endret) Tussi skrev (5 minutter siden): Du har helt rett, da funker det Lurer på hvorfor de har oppdatert med en funksjon som ikke fungerer.... Ja fikk jo sjokk på morran sjøl trykte på knappen i hjørnet intet skjedde også begynte jeg og titte rundt også så jeg det stod utseende og prøvde bare og den ble som den var 😀 aner ikke hvorfor Endret 7. november av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja fikk jo sjokk på morran sjøl trykte på knappen i hjørnet intet skjedde også begynte jeg og titte rundt også så jeg det stod utseende og prøvde bare og den ble som den var 😀 aner ikke hvorfor Tusen takk 🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Tussi skrev (Akkurat nå): Tusen takk 🥰 Bare koselig 🥰 håper flere lese den 😀 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Er det samme for meg på Firefox på Android. Samsung Galaxy A53. Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Laserbeam skrev (3 minutter siden): Er det samme for meg på Firefox på Android. Samsung Galaxy A53. Ser ut til at det er en oppdatering som har fucka det opp, du kan prøve det maskinfører sa.... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Maskinfører skrev (5 timer siden): Må gå inn på Utseende helt nederst på siden også velge Diskusjon.no 😀 Dette fungerte for meg også. Altså scroll til bunnen, trykk på Utseende og velg det andre alternativet, ikke det nye som er blitt valgt. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Mannen med ljåen skrev (2 timer siden): Dette fungerte for meg også. Altså scroll til bunnen, trykk på Utseende og velg det andre alternativet, ikke det nye som er blitt valgt. Ja det blir bra da 😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå