Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Overgangen fra singel til kjæreste når man vil nyte singellivet

Gjest 459fa...9ac

Anbefalte innlegg

Gjest 459fa...9ac

Mann 32. Jeg har datet mye de siste 10 årene. Først var jeg upopulær, stort sett jenta som mistet interessen. Så er jeg blitt mer populær. Fremdeles ikke veldig populær, men har alltid noen å date om jeg vil. Vært singel hele perioden.

Jeg tar jevnlig lengre pauser fra dating. Siste runde etter sommeren har jeg hatt mer suksess enn noensinne før. Faktisk så god suksess at jeg har funnet ei som er det meste jeg ser etter. Intelligent, kjærlig, pen. Akkurat passe rar. Vi begge liker hverandre godt.

...men så er det dette med at man må velge bort andre, for å satse på 1. Jeg føler jeg aldri har vært mer attraktiv, og har lyst til å nyte sex med forskjellige attraktive kvinner. Det er det jeg har hatt lyst til hele 20-årene. Samtidig tror jeg hun jeg treffer nå er et skikkelig catch. Det er fremdeles nytt mellom oss, så jeg håper jeg skal miste denne lysten til å treffe andre.

Er det andre som har vært i lignende situasjon? Jeg mistenker jeg har vært i jaktmodus så mange år at det er vanskelig å skru av jaktinstinktet.

Anonymous poster hash: 459fa...9ac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 2cb11...d41

"Jaktmodusen" går over. Det er bare "fear og missing out" og det virker som det er en trend nå at folk ikke tørr å satse fordi det "kan" komme noe bedre snart. For min del som har vært i forhold en stund så er det bare positive sider. Mye og bedre sex med fast partner synes jeg, ikke sånn tilfeldige greier med folk man ikke kjenner godt. Et forhold er hardt arbeid men om dere har godt grunnlag kan dere bygge bra sexliv, og fantastisk samboerskap.

Spørsmålet er om du vil risikere potensielle 40 år med fantastisk samboerskap mot 2 år med helt middels dater og tilfeldig sex.

Anonymous poster hash: 2cb11...d41

Lenke til kommentar
9 hours ago, Guest 459fa...9ac said:

Mann 32. Jeg har datet mye de siste 10 årene. Først var jeg upopulær, stort sett jenta som mistet interessen. Så er jeg blitt mer populær. Fremdeles ikke veldig populær, men har alltid noen å date om jeg vil. Vært singel hele perioden.

Jeg tar jevnlig lengre pauser fra dating. Siste runde etter sommeren har jeg hatt mer suksess enn noensinne før. Faktisk så god suksess at jeg har funnet ei som er det meste jeg ser etter. Intelligent, kjærlig, pen. Akkurat passe rar. Vi begge liker hverandre godt.

...men så er det dette med at man må velge bort andre, for å satse på 1. Jeg føler jeg aldri har vært mer attraktiv, og har lyst til å nyte sex med forskjellige attraktive kvinner. Det er det jeg har hatt lyst til hele 20-årene. Samtidig tror jeg hun jeg treffer nå er et skikkelig catch. Det er fremdeles nytt mellom oss, så jeg håper jeg skal miste denne lysten til å treffe andre.

Er det andre som har vært i lignende situasjon? Jeg mistenker jeg har vært i jaktmodus så mange år at det er vanskelig å skru av jaktinstinktet.

Anonymous poster hash: 459fa...9ac

Jeg ble separert i slutten av januar i fjor, fra et lengre forhold, og begynte å date i april/mai, mest Tinder dates da men også gjennom venner. Fant tonen med ei i mai i år og hadde på daværende tidspunkt 34 "likes" på tinder og kun standard profil, slik at jeg ikke kunne se de eller lese profilene deres. Poenget mitt er at det nytter ikke å tenke "hva om?". Hvis du trives i selskapet til hun du beskriver over, hvorfor ikke bare prøve og se om det funker? Det vil du/dere fort nok finne ut av ☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 459fa...9ac skrev (På 6.11.2024 den 7:44 AM):

Hva mener hun om disse spørsmålene? Hun har helt sikkert lignende tanker om å både ha et godt forhold og å kunne nyte deilig sex med nye mennesker.

Kanskje dere skal ha et åpent forhold?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...