mobile999 Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Får endel feil her nå. Sider laster ikke, havner hos Cloudflare med Gateway time-out, Bad gateway eller lignende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november mobile999 skrev (1 minutt siden): Får endel feil her nå. Sider laster ikke, havner hos Cloudflare med Gateway time-out, Bad gateway eller lignende. Fikk det samme her tidligere i dag, men nå fungerer det greit her hos meg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november Ser ut til å virke igjen, men da jeg startet tråden ville ikke siden laste. Innlegget kom igjennom likevel. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Samme på Kvinneguiden også Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Laster ok hos meg, har Altibox som ISP. Men ser ut som de kan ha planlagt vedlikehold som muligens kan være årsak: https://www.cloudflarestatus.com Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Oppgradering/oppdatering av IT-systemer skjer som regel på tirsdager og er uoffisielt kjent som "patch thuesday". Det er som regel den andre tirsdagen i måneden men er det noe som haster så kommer det gjerne på førstkommende tirsdag. Om man opplever at en digital tjeneste er nede eller delvis utilgjengelig på en tirsdag kveld/natt så er det ofte derfor. https://en.wikipedia.org/wiki/Patch_Tuesday Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Har hatt noen -200 error'er ved opplasting av bilder. Fikk lastet dem opp etterhvert etter litt "F5'ing" og litt tålmodighet. ISP er Altibox (Viken Fiber). Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november (endret) Det har ikke vært trøbbel siden jeg startet tråden (selvfølgelig). Jeg regner ikke med at det er mulig å finne ut hva som var feil. Endret 5. november av mobile999 Lenke til kommentar
Forumansvarlig Skrevet torsdag kl 16:08 Del Skrevet torsdag kl 16:08 mobile999 skrev (På 5.11.2024 den 11:37 PM): Det har ikke vært trøbbel siden jeg startet tråden (selvfølgelig). Jeg regner ikke med at det er mulig å finne ut hva som var feil. Var som spesifikt var årsaken vet jeg ikke, men det var feil på alle våre forum, og som nevnt over her så var det planlagt vedlikehold hos cloudflare som nok var årsaken. Det var også andre forum utenfor oss som også slet, disse hadde også cloudflare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå