mobile999 Skrevet 4 timer siden Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Får endel feil her nå. Sider laster ikke, havner hos Cloudflare med Gateway time-out, Bad gateway eller lignende. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4 timer siden Rapporter Del Skrevet 4 timer siden mobile999 skrev (1 minutt siden): Får endel feil her nå. Sider laster ikke, havner hos Cloudflare med Gateway time-out, Bad gateway eller lignende. Fikk det samme her tidligere i dag, men nå fungerer det greit her hos meg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Ser ut til å virke igjen, men da jeg startet tråden ville ikke siden laste. Innlegget kom igjennom likevel. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Rapporter Del Skrevet 4 timer siden Samme på Kvinneguiden også Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Laster ok hos meg, har Altibox som ISP. Men ser ut som de kan ha planlagt vedlikehold som muligens kan være årsak: https://www.cloudflarestatus.com Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Oppgradering/oppdatering av IT-systemer skjer som regel på tirsdager og er uoffisielt kjent som "patch thuesday". Det er som regel den andre tirsdagen i måneden men er det noe som haster så kommer det gjerne på førstkommende tirsdag. Om man opplever at en digital tjeneste er nede eller delvis utilgjengelig på en tirsdag kveld/natt så er det ofte derfor. https://en.wikipedia.org/wiki/Patch_Tuesday Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3 timer siden Rapporter Del Skrevet 3 timer siden Har hatt noen -200 error'er ved opplasting av bilder. Fikk lastet dem opp etterhvert etter litt "F5'ing" og litt tålmodighet. ISP er Altibox (Viken Fiber). Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 2 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Det har ikke vært trøbbel siden jeg startet tråden (selvfølgelig). Jeg regner ikke med at det er mulig å finne ut hva som var feil. Endret 2 timer siden av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå