Zink Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) 20-30 vinduer åpne - er det en grei tastekombinasjon som lukker alle ( før jeg restarter ), slik at jeg slipper å ta 1-for-1 ? edit: greit nok at det er bare å blåse og restarte uansett, men jeg vil lukke alt i en sveip før jeg restarter ( Win2k-pro/ norsk ) Endret 16. januar 2004 av Zink Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) regner med du ikke har xp? edit: sorry, trodde du mente minimere alle.. lukke alle? er det ikke bare å restarte? edit2: enste jeg kommer på er alt+f4, men det er en og en. Endret 16. januar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 edit: sorry, trodde du mente minimere alle.. lukke alle? er det ikke bare å restarte? edit2: enste jeg kommer på er alt+f4, men det er en og en. Yep, lukke alle - hvis det har noen nytte: Win2K er FAT32 på mitt system . Lenke til kommentar
Zink Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 eh men, er det ingen slik slækk nøkkel ( nøkkel = mer enn 2 taster ) ? . Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Ctrl-alt-delete, under prosesser finn prosessnavnet du vil drepe (jeg antar du tenker på iexplorer-vinduer siden du snakker om 20-30 vinduer i en sleng?), høyreklikk, og velg Avslutt prosesstre. Windows hoster opp en feilmelding om at systemet kan bli ustabilt, men jeg har aldri opplevd heng av maskinen. Eller, XP er tingen Et museklikk, og du avslutter alle vinduer innefor samme type. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 hold nede ALT + F4 Lenke til kommentar
wizz Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 her er et lille program der gør det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Å halde inne Alt+F4 funker for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå