Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva koster strippeklubb i Oslo?

Anbefalte innlegg

• ilpostino endret tittelen til Hva koster strippeklubb i Oslo?
Videoannonse
Annonse
omer1978 skrev (På 5.11.2024 den 1:49 AM):

Hei

Har noen vært på Lotus Bar i Oslo? Vet noen hva det koster for å ta et privatrom? Hva koster eventuelt dette? Hva er forskjell på et privat rom og en lapdance ved bordet?

Når har ikke jeg vært på strippeklubb i Oslo, men i andre byer både i inn- og utland. Jeg vil tippe et sted mellom 800 og 1200 kr, prisen variere nok utfra om du kan ta på strippere eller ei. Vet at i Trondheim er det ikke lov, og det kan være slik i Oslo også.  Du kan jo bare kontakte Lotus Bar, å spørre om pris :) 

I Norge eksistere det dessverre en del stigma tilknyttet strippeklubber, men det er helt ok å gå på strippeklubber, man må bare ignorere den konstante masingen fra strippere, og at bartendere ofte vanner ut drinkene dine. 

Kos deg på strippeklubb sier nå jeg :)

Endret av Mr.Duklain
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (26 minutter siden):

I Norge eksistere det desverre en del stigma tilknyttet strippeklubber,

…..og det er det mange åoenbare grunner til.

Der avsluttet jeg setningen din for deg.

Finn deg en venneflokk med både kvinner og menn, og lag fester sammen hvor alle deltar og hygger seg.

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (7 minutter siden):

…..og det er det mange åoenbare grunner til.

Der avsluttet jeg setningen din for deg.

Finn deg en venneflokk med både kvinner og menn, og lag fester sammen hvor alle deltar og hygger seg.

Tja ufortjent rykte kan man si. Jeg har gått med mine venner av begge kjønn på strippeklubb, og vii har hatt en gøy aften sammen :) Heldigvis så går verden fremover, og jeg føler at synet på strippeklubb har endret seg i Norge bare de siste få årene til noe mer positivt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (12 timer siden):

Tja ufortjent rykte kan man si. Jeg har gått med mine venner av begge kjønn på strippeklubb, og vii har hatt en gøy aften sammen :) Heldigvis så går verden fremover, og jeg føler at synet på strippeklubb har endret seg i Norge bare de siste få årene til noe mer positivt.

Jeg tenker det er ditt og dinne venners syn på strippeklubb som beveger seg bakover.

NHO og LO refser her folk som går på strippeklubb i forbindelse med jobbarrangement, og det er ikke å ta hardt i!

Lenke til kommentar
Mr.Duklain skrev (13 timer siden):

Når har ikke jeg vært på strippeklubb i Oslo, men i andre byer både i inn- og utland. Jeg vil tippe et sted mellom 800 og 1200 kr, prisen variere nok utfra om du kan ta på strippere eller ei. Vet at i Trondheim er det ikke lov, og det kan være slik i Oslo også.  Du kan jo bare kontakte Lotus Bar, å spørre om pris :) 

I Norge eksistere det dessverre en del stigma tilknyttet strippeklubber, men det er helt ok å gå på strippeklubber, man må bare ignorere den konstante masingen fra strippere, og at bartendere ofte vanner ut drinkene dine. 

Kos deg på strippeklubb sier nå jeg :)

Var på den i Trondheim en gang for 14 år siden, det var så mye plastikk og fakery at det ikke ga noen mersmak for å si det sånn. 😅

Lenke til kommentar
Orion666 skrev (43 minutter siden):

Jeg tenker det er ditt og dinne venners syn på strippeklubb som beveger seg bakover.

NHO og LO refser her folk som går på strippeklubb i forbindelse med jobbarrangement, og det er ikke å ta hardt i!

Noe som var relativt underholdene all den tid strippeklubben var medlem av NHO.
Et besøk som i tillegg skjedde på advokatenes fritid.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...