Gjest 2cd0a...d64 Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november Røyker man en joint i helgene, istedenfor å drikke seg snydens,blir man fratatt førerkortet,svs nektet jobb,wt sosialt liv og mye mer! Det må da være mye tryggere å røyke en joint iblant,enn å våkne opp på glattcelle,og ikke huske hvem man har kjørt ihjel? Jeg har hele livet blitt utstøtt fra Ronny av politiet,som forfulgte oss i åresvis,og krøp rundt i buskene,helt til de fikk vite at det de holdt på med var ulovlig. Hvorfor er det da lovlig å ta fra et menneske førerkortet,og frata de alle sosiale, økonomiske og velværemuligheter? Orker ikke å være utenfor samfunnet lenger,og er 54 år,så jeg vil gjerne dra fra Norge til himmelen,då fort det lar seg gjøre. Håper på forståelse og svar. Vennlig hilsen Ronny Anonymous poster hash: 2cd0a...d64 Lenke til kommentar
Gjest 2cd0a...d64 Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november Skal ikke stå utstøtt fra Ronny,men utstøtt fra samfunnet. Anonymous poster hash: 2cd0a...d64 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november Gjennom dialog med NSFF, Nasjonalt senter for selvmordsforskning og -forebygging, har vi fått råd om hvordan vi skal behandle innlegg fra forumbrukere som vurderer selvmord. Tråden blir derfor stengt og vi henviser den eller de som måtte ha reelle tanker om dette, til profesjonell hjelp. Forumbrukerne her inne har ikke nødvendigvis nok kunnskap og forutsetning til å takle en situasjon som dette. Det finnes dyktige folk der ute som kan hjelpe deg med den slags tanker. Vi oppfordrer deg på det sterkeste til å ta kontakt med en av disse for en prat. Du kan også ta kontakt anonymt på nettet gjennom nettsidene til Kirkens SOS. Kriseinformasjon i nødstilfelle Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 22 40 00 40 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97) Kirkens SOS Chat (åpningstid mandag til søndag 18:30-22:30) Akutt selvmordsfare? Ring 113 Legevakt: 116 117 Om noen har spørsmål eller kommentarer så ta gjerne kontakt med meg, eller andre i moderatorlaget til diskusjon.no, over personlig melding. 1 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg