reklus Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden (endret) On 11/16/2024 at 3:39 PM, ballerusk said: Ordre oppdatert til «behandles» i går. Heldig. Jeg lå og sov når PS5 Pro Ann. ble lagt ut så gikk glipp av den muligheten. Men har en Slim Ann. på vei. Leverte tilbake min box fucka PS5 Pro til Komplett. Tror det jeg kommer til å gjøre er å bytte ut min gamle PS5 til en fin Slim Ann. og drøye den litt med Pro for nå. Har en vannvittig backlog på alle plattformer uansett 😆 Endret 8 timer siden av reklus Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 8 timer siden Del Skrevet 8 timer siden @reklus Boksen til Slim 30th ser nydelig ut. Og de fleste anmeldelser av Pro jeg har sett/lest sier "fin, men ingen nødvendighet" så tror du klarer deg bra 1 1 Lenke til kommentar
reklus Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden (endret) Liker ikke å trøste meg selv, skulle gjerne hatt en 😆 men Slim 30th er et bra alternativ. Så Hideo Kojima pakke ut sin Pro 30th (var vel pro?) i dag og er sykt misunnelig. Mulig han fikk en enda mer ekslusiv innpakning for den var vakker 🥹 Kojima unboxing Endret 7 timer siden av reklus 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden Er ikke for seint enda gutter og jenter, 40 000,- og 30th Ann. Pro kan bli våres https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/381536193 Lenke til kommentar
Svenur83 Skrevet 6 timer siden Del Skrevet 6 timer siden Er det noe interrese for 30th slim versjon? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Mala skrev (1 time siden): Er ikke for seint enda gutter og jenter, 40 000,- og 30th Ann. Pro kan bli våres https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/381536193 Allerede solgt? Ser det ligger en DualSense Edge på Finn for 4990,-. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden ballerusk skrev (20 minutter siden): Allerede solgt? Ser det ligger en DualSense Edge på Finn for 4990,-. Huff, få da inderlig ikke håpe det. Kjære folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå