Lokiboki Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Der ble min sendt fra elkjøp med samme pakkebilde som Corelight fikk 😄 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Jepp, samme her, fikk sendingsbekreftelse og også et tilsvarende bilde 😄 2 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Bestilte på onsdag hos komplett og fikk den litt før kl 16 i dag på pick-up point, blir artig å få testet den litt i morgen kveld 😀 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Bestilte mandag og min ble levert idag med porterbuddy. Funket bra Gøy å game på storskjermen igjen Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Da var den i hus i hvert fall, bare en dag på overtid fra Elkjøp 😄 2 2 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Kadaju skrev (18 minutter siden): Da var den i hus i hvert fall, bare en dag på overtid fra Elkjøp 😄 Eeeeey !! Gratulerer kos deg masse! ❤️❤️❤️ Sitter å venter på lastebilen som skal droppe av her også nå hvert øyeblikk. 😁 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Da ble det helg her og. Irriterer meg grenseløst at komplett ikke klarer å legge konsollene de sender i en en eske. Var samme med PS4 på lanseringsdato, PS5 på lanseringsdato og nå PS5 Pro 😅 Jaja, er vel det som er inni som teller. 2 2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 8. november Del Skrevet 8. november Ja, huff, kjedelig når de klistrer rett på eska slik. Fra Elkjøp så kom den i en stor anonymt merka pappeske i hvert fall Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 8. november Forfatter Del Skrevet 8. november Der var'n i hus! ❤️ Kom pakket i egen eske fra Elkjøp og godt beskyttet. Taco og par kalde først før settes opp 😎 3 3 Lenke til kommentar
reklus Skrevet søndag kl 10:08 Del Skrevet søndag kl 10:08 Min kom frem på fredag. Hentet den i går kveld. Ble sendt uten emballasje og fikk ganske hard medfart. Skjønner ikke at Komplett kan sende så dyre produkter uten å beskytte dem. Bruker angrerett/åpent kjøpt, ikke noe som haster for meg uansett, var egentlig bare tull å forhåndsbestille. Hva om Komplett også sender Pro Anniversary uten emballasje? 🤣 2 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet søndag kl 10:27 Del Skrevet søndag kl 10:27 Den ligger godt beskyttet inni:) men kjipt at den ser herpet ut dersom man vil ta vare på esken. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet søndag kl 11:39 Del Skrevet søndag kl 11:39 (endret) Fikk heldigvis ikke så hard medfart min eske fra komplett, men var noen hjørner som var revet opp. Det som overasker meg litt er at det var lagt på ekstra tape på bunnen av kassen, så det er jo tydlig at noen der borte tenker over at en ikke bare kan klaske på fraktlappen og sende den ut døra, hadde det da ikke bare vert bedre å legge den i en annen papp eske? Uansett så har det vært det samme på mine bestillinger fra komplett både på PS4, PS4 Pro, PS5 og PS5 Pro så det er vel min egen feil at jeg fortsetter å bruke de etter å nå fått det terpet inn 3 ganger at det er slik de gjør det borte i sandefjord. 😅 Endret søndag kl 11:40 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 12:06 Del Skrevet søndag kl 12:06 Var noe riper på min eske fra Komplett også, men ingenting som så farlig nok ut til at jeg brydde meg heldigvis. Ellers har jeg et godt inntrykk av PS5 Pro foreløpig. Veksler litt mellom kontroller og mus og tastatur. Tar litt tid å bli vant til kontroller igjen, så skytespill er mus og tastatur fortsatt. Blir godt å få solgt unna PCen snart! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet søndag kl 15:41 Del Skrevet søndag kl 15:41 Comma Chameleon skrev (3 timer siden): Ellers har jeg et godt inntrykk av PS5 Pro foreløpig. Hvordan er lydnivå vs ps5 vanilla? Lenke til kommentar
Mala Skrevet søndag kl 15:57 Del Skrevet søndag kl 15:57 Får min i morgen i fra komplett..men litt bekymret etter å ha sett enkelte bilder her 😛 Frister nesten å bare gå innom lokale Elkjøp å plukke opp en der og sende komplett konsollen i retur. Jobber selvsagt 15-23 i morgen så blir lite tid til spilling🫠 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet søndag kl 18:15 Del Skrevet søndag kl 18:15 leifeinar skrev (2 timer siden): Hvordan er lydnivå vs ps5 vanilla? Er et år siden jeg har hatt en vanilla PS5, men jeg har ikke hørt en lyd. Min står bak TVen, og jeg har jo lyd på TVen eller headset så det skal mye til for at jeg faktisk hører noe selv om den bråker. Får kanskje ta en test med et spill med høyttalerene på mute for å sjekke, men ikke noe som har plaget meg i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet søndag kl 18:39 Del Skrevet søndag kl 18:39 Alan Wake 2 i performance mode var ett massivt løft, helt hva som gjør det er jeg litt usikker på, men mistenker PSSR. På vanilla PS5 slet jeg faktisk litt med å ikke la meg distrahere av den massive mengden synlig aliasing på trær og div. i bakgrunnene, quality mode så bra ut men 30 fps funker rett og slett dårlig for meg. På PS5 Pro er Performance mode nærmest som Quality mode på Vanilla PS5 bare at det er 60 FPS, på Quality mode er det enda ett stort løft, men så er det denne 30 FPSen da som gjør meg fysisk uvel 😅 Lenke til kommentar
reklus Skrevet søndag kl 18:54 Del Skrevet søndag kl 18:54 Egentlig Alan Wake 2 som gjør at jeg ønsker meg PS5 Pro i første omgang, så det var godt å høre. Har spilt det på PC men "forever physical", am I right? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet søndag kl 19:56 Del Skrevet søndag kl 19:56 4 hours ago, leifeinar said: Hvordan er lydnivå vs ps5 vanilla? Mulig det er litt “new tech bias” i det, men føles ut som at det er litt mindre støy fra Pro enn min originale phat PS5. Og det er med diskdrevet innstallert på Pro også 1 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet mandag kl 00:20 Del Skrevet mandag kl 00:20 Til dere som har fått konsollen i fra Komplett, lar fraktseddelen seg lett fjerne i fra esken uten å herpe den helt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå