Comma Chameleon Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november På bildet der ser det jo ut som den ligger i en pappeske da, så mulig de bare tok bildet før de slengte inn litt bobleplast og lukket esken. Lov å håpe. 1 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november For de som ikke vil vente på evt. forsinket pakke og bor nært Lørenskog så er det kanskje mulig med klikk og hent, 5+ stk på lager står det. Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november Comma Chameleon skrev (2 timer siden): På bildet der ser det jo ut som den ligger i en pappeske da, så mulig de bare tok bildet før de slengte inn litt bobleplast og lukket esken. Lov å håpe. Ja godt poeng. Står levering i morgen nå og syntes er litt dårlig av Elkjøp at dem ikke kunne sendt den èn dag i forkant. Alle vet jo tar bare 1 dag for at varen skal bli registrert i Oslo for går videre uansett. Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Noen flere som har fått sendt sin fra Elkjøp? Min står fortsatt i status: "behandles". Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Lokiboki skrev (7 minutter siden): Noen flere som har fått sendt sin fra Elkjøp? Min står fortsatt i status: "behandles". Samme her. 2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Jepp, står fortsatt bare “Behandles” på min også hos Elkjøp… Lenke til kommentar
diradara Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Jeg har forhåndsbestilt på komplett (skal være familiegave til nevøen min). Komplett har sendt ut idag. Når det gjelder Elkjøp og Power, så ventet jeg for å se om det var anledning å anskaffe disse i butikk, det var det ikke. Supporten til Elkjøp har sagt det har vært noen forsinkelser i leveransen, og mest sannsynlig så de ikke i butikker eller hjemlevering før 14 november.... Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november diradara skrev (1 time siden): og mest sannsynlig så de ikke i butikker eller hjemlevering før 14 november.... Damn, den er kjip. PorterBuddy kommer med min i dag, fikk bekreftelse nylig, så det blir gøy å teste litt i dag. Rekker å få satt opp systemet og installert diverse greier før helgen. Forresten, er det noen måter å få seg litt billigere PS+ abonnement eller hva det er man trenger? 2 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Ringte akkurat til kundeservice hos Elkjøp for å høre, fikk bare til svar at det er så mange som har bestilt den at det er etterslep hos lagrene med å få sendt de ut, og at den siste datoen jeg fikk (12. november) er det jeg må anta som leveringsdato. Sa ellers at jeg har prio fordi jeg har forhåndsbestilt, ikke at det hjelper så mye i det store og hele 😅 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november Var i grunn helt amøbe å forhåndsbestille da jeg ser nå at flere butikker har den inne. Kunne bare dratt ned å henta en med en gang. Men, da vet man til en annen gang. Jeg bestilte 6/10 og siste melding er: Forventet levering 8. november 2024 15:00 - 18:00* Så er vel her i morgen så gjør ingenting. Men for andre som gjerne vil ha ny tech asap er sikkert stå klar foran butikken når åpner det beste Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november 3 minutes ago, Corelight said: Var i grunn helt amøbe å forhåndsbestille da jeg ser nå at flere butikker har den inne. Kunne bare dratt ned å henta en med en gang. Men, da vet man til en annen gang. Jeg bestilte 6/10 og siste melding er: Forventet levering 8. november 2024 15:00 - 18:00* Så er vel her i morgen så gjør ingenting. Men for andre som gjerne vil ha ny tech asap er sikkert stå klar foran butikken når åpner det beste Og jeg bestilte rett etter at forhåndsbestilling ble tilgjengelig og den er enda ikke sendt en gang, litt amatørmessig av Elkjøp dette føler jeg 🙃 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november Kadaju skrev (1 minutt siden): Og jeg bestilte rett etter at forhåndsbestilling ble tilgjengelig og den er enda ikke sendt en gang, litt amatørmessig av Elkjøp dette føler jeg 🙃 Det er jo helt mongo Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Corelight skrev (47 minutter siden): Var i grunn helt amøbe å forhåndsbestille da jeg ser nå at flere butikker har den inne. Kunne bare dratt ned å henta en med en gang. Forutsatt man bor i Oslo-området. Fant én Elkjøp-, 5 Power- og 2 Obs-butikker som har den inne nå. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november hvertfall sendt fra komplett her og forventet levering i morgen, så da håper vi og ber på at Postnord ikke fucker det opp slik en må vente over helgen 🤞 Lenke til kommentar
Deepo Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Fikk akkurat beskjed om at Porterbuddy leverer min PS5 Pro i morgen etter kl. 17.30. Jeg bestilte fra Komplett i øyeblikket den ble lagt ut for salg. Maks skuffa. 1 1 Lenke til kommentar
engavif Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Nå har jeg ikke bestilt denne. Men synes det er merkelig når folk har forhåndsbestilt at dem ikke får det på utgivelsesdatoen. Burde være ett minstekrav, eventuelt burde dem få kompensasjon for det. En av årsakene for at man forhåndsbestiller er at man er sikret varen og at man får det på utgivelsesdatoen. Ellers kan man likesågodt dra i butikken. 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Enda merkeligere når en som har bestilt senere enn meg (fra samme sted) ser ut til å allerede ha den på vei, mens min enda ikke er sendt en gang, ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Eid av komplett. Fortsatt ikke sendt Ingen Pro weekend på meg da gitt. Lenke til kommentar
Krigogfredogsånt Skrevet 7. november Del Skrevet 7. november Denne var trivelig å få fra Porterbuddy/komplett. Etter å ha trodd at man var en av de heldige som fikk ikveld.. Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 7. november Forfatter Del Skrevet 7. november Krigogfredogsånt skrev (12 minutter siden): Denne var trivelig å få fra Porterbuddy/komplett. Etter å ha trodd at man var en av de heldige som fikk ikveld.. Det der har skjedd meg flere ganger. Ofte ikke big deal men når venter så er det forferdelig kjedelig. 😕 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå