Kadaju Skrevet 15 timer siden Rapporter Del Skrevet 15 timer siden 3 hours ago, Lokiboki said: Fikk nå beskjed av Elkjøp om at forventet leveranse er 13.11. Flere som har fått tilsvarende beskjed? Jepp, selv om min melding sa 12.11. På kontosiden har i hvert fall status blitt oppdatert til “Behandles” riktig nok Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 15 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 15 timer siden (endret) Kadaju skrev (3 minutter siden): Jepp, selv om min melding sa 12.11. På kontosiden har i hvert fall status blitt oppdatert til “Behandles” riktig nok Står også "behandles" nå og forventet levering 7/11 i morgen altså, som overhodet ikke er mulig når den ikke er sendt ennå. Er jeg heldig kommer den fredag denne uken. Men, tror ikke før jeg ser det 😛 Endret 15 timer siden av Corelight Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden 13 minutes ago, Corelight said: Står også "behandles" nå og forventet levering 7/11 i morgen altså, som overhodet ikke er mulig når den ikke er sendt ennå. Er jeg heldig kommer den fredag denne uken. Men, tror ikke før jeg ser det 😛 Ja, kontosiden sier 7/11 for meg også, så de er ikke direkte flink til å oppdatere alt i systemet 😅 Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Snakket selv med support som mener at denne blir sendt i dag eller i morgen ifølge dems systemer og at varen er på lager på sentrallageret. Usikker på hva som faktisk stemmer 😂 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 14 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Lokiboki skrev (17 minutter siden): Snakket selv med support som mener at denne blir sendt i dag eller i morgen ifølge dems systemer og at varen er på lager på sentrallageret. Usikker på hva som faktisk stemmer 😂 Tror jeg ikke dem vet selv en gang også er det lettere for dem å bare si "går som planlagt" selv om ikke gjør det. Dem venter nok også i det lengste tilfelle noen skulle få tak i varen før launch, så får heller kunden vente lengre. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden Forhåndbestilte Series X fra Elkjøp når den ble lansert og fikk den levert på lanseringsdagen, kan ikke huske at de var så surrete med oppdateringene da 😅 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14 timer siden Rapporter Del Skrevet 14 timer siden En del reviews ute. Ikke noe uforventet, men noe å kikke på om man kribler i fingrene mens man venter på konsollen. 1 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Digital Foundry sin ute også 1 Lenke til kommentar
agesb Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Noen som har bestilt på komplett.no? De pleier alltid å levere på releasedato, men min ordre står fortsatt som «åpen» 🙁 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden agesb skrev (15 minutter siden): Noen som har bestilt på komplett.no? De pleier alltid å levere på releasedato, men min ordre står fortsatt som «åpen» 🙁 Jepp. Bestilte på mandag. Stått som mottatt siden da. Satser på at den blir markert som sendt i løpet av morgendagen og leveres med porterbuddy på kvelden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden agesb skrev (55 minutter siden): Noen som har bestilt på komplett.no? De pleier alltid å levere på releasedato, men min ordre står fortsatt som «åpen» 🙁 Yup. Samme her. Bestilte få minutter etter at forhåndssalget var i gang. Blir nok ingen spilling før lørdagen for min del da. Sendes den i morgen er den her på fredagen, men får ingen ikke anledning til å nyte den da Lenke til kommentar
agesb Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Mala skrev (19 minutter siden): Yup. Samme her. Bestilte få minutter etter at forhåndssalget var i gang. Blir nok ingen spilling før lørdagen for min del da. Sendes den i morgen er den her på fredagen, men får ingen ikke anledning til å nyte den da Ja samme her, bestilte 10.06 dagen de la ut. Jeg har den da heller ikke før fredag. Ikke krise det altså men snodig likevel. ps4, ps4 pro, ps5 og series x sendte de dagen før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Får håpe de ikke sender konsollen «naken». Mener de i hvert fall surret inn esken i noe papir ved PS5 lanseringen. Eller kom den i eske? Mener i hvert fall konsollen fra Coolshop kom i solid eske. Var så heldig å få 2 stk ved lansering Lenke til kommentar
agesb Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Mala skrev (14 minutter siden): Får håpe de ikke sender konsollen «naken». Mener de i hvert fall surret inn esken i noe papir ved PS5 lanseringen. Eller kom den i eske? Mener i hvert fall konsollen fra Coolshop kom i solid eske. Var så heldig å få 2 stk ved lansering Ja husker ps4 kom kun i originalesken, men etter det har de pakket de bedre inn. Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 3 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 3 timer siden (endret) Da er min PS5 Pro sendt i fra Elkjøp. Vil tro er 100% kjangse for at den ikke kommer i morgen, men fredag hvis er heldig. Meeeeeen har jo PC og forsåvidt er det ingen hast, men alle vet jo hvordan det er når først har kjøpt noe 😛 Ønsker alle lykke til og håper får den før helgen! ps! Fikk bilde av varen, og den sendes uten egen emballasje og transportlappen er rett på esken. 😕 Endret 3 timer siden av Corelight Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden 1 hour ago, Corelight said: Da er min PS5 Pro sendt i fra Elkjøp. Vil tro er 100% kjangse for at den ikke kommer i morgen, men fredag hvis er heldig. Meeeeeen har jo PC og forsåvidt er det ingen hast, men alle vet jo hvordan det er når først har kjøpt noe 😛 Ønsker alle lykke til og håper får den før helgen! ps! Fikk bilde av varen, og den sendes uten egen emballasje og transportlappen er rett på esken. 😕 På kontosiden min sier det nå at den skal leveres i dag, men står fortsatt som “Behandles” under status… 😅 Ellers skuffende å høre det om hvordan den sendes, har ikke vært slik med andre konsoller jeg har kjøpt fra Elkjøp Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Når begynte Elkjøp (eller Posten/Bring) å ta bilde av varen som de sender? Har aldri opplevd det. Fikk min PS5 fra Elkjøp for 4 år siden, den kom i en solid papp-eske. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden (endret) Corelight skrev (1 time siden): ps! Fikk bilde av varen, og den sendes uten egen emballasje og transportlappen er rett på esken. 😕 Aff det er så nedsig det der! Håper du får den asap da i hvert fall! Regner med å våkne til at min er sendt i senere i dag! Endret 2 timer siden av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå