Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

PlayStation 5 Pro - forhåndsbestilling/status

Corelight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kadaju skrev (3 minutter siden):

Jepp, selv om min melding sa 12.11. På kontosiden har i hvert fall status blitt oppdatert til “Behandles” riktig nok

Står også "behandles" nå og forventet levering 7/11 i morgen altså, som overhodet ikke er mulig når den ikke er sendt ennå. Er jeg heldig kommer den fredag denne uken. Men, tror ikke før jeg ser det 😛 

Endret av Corelight
Lenke til kommentar
13 minutes ago, Corelight said:

Står også "behandles" nå og forventet levering 7/11 i morgen altså, som overhodet ikke er mulig når den ikke er sendt ennå. Er jeg heldig kommer den fredag denne uken. Men, tror ikke før jeg ser det 😛 

Ja, kontosiden sier 7/11 for meg også, så de er ikke direkte flink til å oppdatere alt i systemet 😅

Lenke til kommentar
Lokiboki skrev (17 minutter siden):

Snakket selv med support som mener at denne blir sendt i dag eller i morgen ifølge dems systemer og at varen er på lager på sentrallageret. Usikker på hva som faktisk stemmer 😂

Tror jeg ikke dem vet selv en gang også er det lettere for dem å bare si "går som planlagt" selv om ikke gjør det. Dem venter nok også i det lengste tilfelle noen skulle få tak i varen før launch, så får heller kunden vente lengre. :( 

Lenke til kommentar
agesb skrev (55 minutter siden):

Noen som har bestilt på komplett.no? De pleier alltid å levere på releasedato, men min ordre står fortsatt som «åpen» 🙁

Yup. Samme her. Bestilte få minutter etter at forhåndssalget var i gang. Blir nok ingen spilling før lørdagen for min del da. Sendes den i morgen er den her på fredagen, men får ingen ikke anledning til å nyte den da :p

Lenke til kommentar
Mala skrev (19 minutter siden):

Yup. Samme her. Bestilte få minutter etter at forhåndssalget var i gang. Blir nok ingen spilling før lørdagen for min del da. Sendes den i morgen er den her på fredagen, men får ingen ikke anledning til å nyte den da :p

Ja samme her, bestilte 10.06 dagen de la ut. Jeg har den da heller ikke før fredag. Ikke krise det altså men snodig likevel. ps4, ps4 pro, ps5 og series x sendte de dagen før.

Lenke til kommentar
Mala skrev (14 minutter siden):

Får håpe de ikke sender konsollen «naken». Mener de i hvert fall surret inn esken i noe papir ved PS5 lanseringen. Eller kom den i eske? Mener i hvert fall konsollen fra Coolshop kom i solid eske. Var så heldig å få 2 stk ved lansering :)  

Ja husker ps4 kom kun i originalesken, men etter det har de pakket de bedre inn.

Lenke til kommentar

Da er min PS5 Pro sendt i fra Elkjøp. Vil tro er 100% kjangse for at den ikke kommer i morgen, men fredag hvis er heldig. Meeeeeen har jo PC og forsåvidt er det ingen hast, men alle vet jo hvordan det er når først har kjøpt noe 😛 

Ønsker alle lykke til og håper får den før helgen! :D 

ps! Fikk bilde av varen, og den sendes uten egen emballasje og transportlappen er rett på esken. 😕  

Endret av Corelight
Lenke til kommentar
1 hour ago, Corelight said:

Da er min PS5 Pro sendt i fra Elkjøp. Vil tro er 100% kjangse for at den ikke kommer i morgen, men fredag hvis er heldig. Meeeeeen har jo PC og forsåvidt er det ingen hast, men alle vet jo hvordan det er når først har kjøpt noe 😛 

Ønsker alle lykke til og håper får den før helgen! :D 

ps! Fikk bilde av varen, og den sendes uten egen emballasje og transportlappen er rett på esken. 😕  

På kontosiden min sier det nå at den skal leveres i dag, men står fortsatt som “Behandles” under status… 😅

Ellers skuffende å høre det om hvordan den sendes, har ikke vært slik med andre konsoller jeg har kjøpt fra Elkjøp 

Lenke til kommentar
Corelight skrev (1 time siden):

Aff det er så nedsig det der! Håper du får den asap da i hvert fall!

Regner med å våkne til  at min er sendt i senere i dag!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...