Comma Chameleon Skrevet mandag kl 07:10 Del Skrevet mandag kl 07:10 Mala skrev (6 timer siden): Til dere som har fått konsollen i fra Komplett, lar fraktseddelen seg lett fjerne i fra esken uten å herpe den helt ? På min var det null stress. Bare dro den jevnt og sakte av. Ble noen bittesmå limrester som kan føles litt. Mulig det går å fjerne. Er nesten ikke synlig så det gjør ikke noe. Ingenting ble herpa i alle fall 😛 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet mandag kl 07:38 Del Skrevet mandag kl 07:38 Et lite triks jeg pleier å bruke når jeg bestiller fra Komplett er å bestille flere ting på en gang. Da putter de det 9/10 ganger i en større eske. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet mandag kl 10:54 Del Skrevet mandag kl 10:54 Ankom posten før klokken 8 i dag, så da er den koblet opp, nvme bytter over og disc-drevet oppdatert og på plass. Esken såg ikke veldig medtatt ut heller, og fraktseddel var «omtenksomt» plassert på baksiden 🤣 Rakk noen timer med FF7R også, og DET var i hvert fall en solid oppgradering! 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet mandag kl 11:10 Del Skrevet mandag kl 11:10 Mala skrev (7 minutter siden): Rakk noen timer med FF7R også, og DET var i hvert fall en solid oppgradering! Sett noe før og etter sammenligninger og stor forskjell der ja. Fristet til å prøve selv, det så litt moro ut. Jeg har ikke spilt FF siden FFX på PlayStation 2, for så vidt det eneste FF jeg har spilt. Ser at Remaken er inkludert i PS plus abonnementet, så får gi det et forsøk og se om jeg liker det. 1 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet mandag kl 12:06 Forfatter Del Skrevet mandag kl 12:06 RRhoads skrev (4 timer siden): Et lite triks jeg pleier å bruke når jeg bestiller fra Komplett er å bestille flere ting på en gang. Da putter de det 9/10 ganger i en større eske. Elendig av komplett å ikke beskytte original esken når den skal sendes. Henter man på hente-bu så ja greit nok, men ikke via posten/bring osv. Men da vet man det til neste gang, selv om Elkjøp kanskje er tregere så får man i allefall esken og alt trygt pakket ned. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet mandag kl 12:12 Del Skrevet mandag kl 12:12 Får håpe Komplett er flinkere med de (få?) 30th Anniversary Pro-ene de skal sende ut neste uke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet mandag kl 12:56 Del Skrevet mandag kl 12:56 ballerusk skrev (41 minutter siden): Får håpe Komplett er flinkere med de (få?) 30th Anniversary Pro-ene de skal sende ut neste uke. Hvis man bryr seg om esken, noe man kanskje gjør ekstra mye på de spesial-versjonene, så ville jeg nok kanskje fyrt av en melding til support for å dobbeltsjekke. Eventuelt gjøre som RRhoads nevnte å prøve å få flere ting i samme levering. Ikke overrasket om de gjør samme løsning på 30th Anniversary utgaven. Lenke til kommentar
reklus Skrevet mandag kl 16:02 Del Skrevet mandag kl 16:02 Ville vært helt bonkers om de sender et samleobjekt som det uten emballasje. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet mandag kl 16:50 Del Skrevet mandag kl 16:50 Mala skrev (5 timer siden): Ankom posten før klokken 8 i dag, så da er den koblet opp, nvme bytter over og disc-drevet oppdatert og på plass. Esken såg ikke veldig medtatt ut heller, og fraktseddel var «omtenksomt» plassert på baksiden 🤣 Rakk noen timer med FF7R også, og DET var i hvert fall en solid oppgradering! Ja har sett mye positivt om det, men 899 er litt mye.. Satser på at det kommer på salg nå snart 🤞 Lenke til kommentar
Mala Skrevet mandag kl 17:05 Del Skrevet mandag kl 17:05 thomassit0 skrev (13 minutter siden): Ja har sett mye positivt om det, men 899 er litt mye.. Satser på at det kommer på salg nå snart 🤞 899,-??? Digitalt da? Betalte vel knapt 585,- for det rundt lansering hos Elkjøp 😛 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet mandag kl 21:26 Forfatter Del Skrevet mandag kl 21:26 Mala skrev (4 timer siden): 899,-??? Digitalt da? Betalte vel knapt 585,- for det rundt lansering hos Elkjøp 😛 Satse på noe bra tilbud på svart fredag 🤣 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet tirsdag kl 12:28 Del Skrevet tirsdag kl 12:28 Mala skrev (19 timer siden): 899,-??? Digitalt da? Betalte vel knapt 585,- for det rundt lansering hos Elkjøp 😛 Yes, de har begynt å ta 899 på PS store for mange nye spill nå 😮 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet tirsdag kl 12:47 Del Skrevet tirsdag kl 12:47 Vanskelig å regne på hva som er billigst av disk og digital. Det diskdrevet koster jo litt, pluss at nye spill ofte er ganske dyre selv på disk. Er man flink til å kjøpe brukt og selge videre etterpå er det det billigste, men tidsbruken der gjør det ikke verdt det til meg. Virker som det billigste er å kjøpe på tilbud der du kan, uavhengig av om det er fysisk eller disk. Jeg er en "patient gamer", som gjør at jeg får mye på tilbud eller så havner de i PS plus abonnementet som gjør at jeg kan oppgradere for en måned til en myye lavere pris enn spillet. Her er en LTT video som handler om akkurat disk vs digital (Har egentlig lite å gjøre med Xbox selv om den er på bildet/tittelen, der er bare derfor de tok opp temaet). Lenke til kommentar
Mala Skrevet tirsdag kl 13:17 Del Skrevet tirsdag kl 13:17 Jeg har ett ganske forvridd forhold til disse spillutleie tjenestene. Jeg klarer ikke å forholde meg til ett hav av spill på skjermen på disse tjenestene. Føler ingen forpliktelse til å spille igjennom det som er der Derfor stod min Series X nærmest ubrukt i flere år etter kjøp (pakke deal me Gamepass Ultimate + ekstra kontroller). Står enda godt. Xbox er rett og slett ikke relevant til annet enn bakoverkompatibilitet bruk for min del. Nå skal det sies at jeg liker å eie fysiske spill, føler meg mer forpliktet til å spille igjennom når man står der med coveret. Veldig sært, men sånn er det nå. Ser helt klart verdiene i disse tjenestene for andre. Potensialet for antall spill man kan kjøre igjennom til den prisen er jo enormt om man har tiden tilgjengelig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet tirsdag kl 13:19 Del Skrevet tirsdag kl 13:19 Jeg likte å spille fysiske spill når de var offline first. Etter at såpass mange singleplayer-spill også blir ødelagt når serverne går ned så fikk jeg samme følelse til fysiske spill som digitale spill. Nå kjøper jeg kun fysisk når jeg vet jeg vil selge de videre. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet tirsdag kl 21:18 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 Kjøper det meste jeg kan fysisk så har fått en liten samling spill så ett diskdrev til PS5 Pro var helt nødvendig, men var ikke lett å få tak i ett til lanseringsdatoen. Fikk heldigvis en kompis som bodde nær en Elkjøp med den på lager til å kjøpe og sende en til meg så gikk på hengende håret 😅 Lenke til kommentar
Mala Skrevet tirsdag kl 21:26 Del Skrevet tirsdag kl 21:26 Heh, ja jeg såg den komme. Så bestilte ett diskdrev før PS5 Pro revealen var ferdig 😛 Såg allerede da at beholdningen begynte å gå ned rundt om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå