Gå til innhold

PlayStation 5 Pro - forhåndsbestilling/status

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kadaju skrev (18 minutter siden):

Da var den i hus i hvert fall, bare en dag på overtid fra Elkjøp 😄

IMG_1641.jpeg

Eeeeey !! Gratulerer kos deg masse! ❤️❤️❤️

Sitter å venter på lastebilen som skal droppe av her også nå hvert øyeblikk. 😁

Lenke til kommentar

Da ble det helg her og. Irriterer meg grenseløst at komplett ikke klarer å legge konsollene de sender i en en eske. Var samme med PS4 på lanseringsdato, PS5 på lanseringsdato og nå PS5 Pro 😅 Jaja, er vel det som er inni som teller.

image.thumb.png.5f740a2f159ffe41b7b4010325c68cdc.png

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Min kom frem på fredag. Hentet den i går kveld. Ble sendt uten emballasje og fikk ganske hard medfart. Skjønner ikke at Komplett kan sende så dyre produkter uten å beskytte dem. Bruker angrerett/åpent kjøpt, ikke noe som haster for meg uansett, var egentlig bare tull å forhåndsbestille.

Hva om Komplett også sender Pro Anniversary uten emballasje? 🤣

signal-2024-11-10-103638_002.jpeg

• Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar

Fikk heldigvis ikke så hard medfart min eske fra komplett, men var noen hjørner som var revet opp. Det som overasker meg litt er at det var lagt på ekstra tape på bunnen av kassen, så det er jo tydlig at noen der borte tenker over at en ikke bare kan klaske på fraktlappen og sende den ut døra, hadde det da ikke bare vert bedre å legge den i en annen papp eske?  

Uansett så har det vært det samme på mine bestillinger fra komplett både på PS4, PS4 Pro,  PS5 og PS5 Pro så det er vel min egen feil at jeg fortsetter å bruke de etter å nå fått det terpet inn 3 ganger at det er slik de gjør det borte i sandefjord. 😅

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Var noe riper på min eske fra Komplett også, men ingenting som så farlig nok ut til at jeg brydde meg heldigvis. Ellers har jeg et godt inntrykk av PS5 Pro foreløpig. Veksler litt mellom kontroller og mus og tastatur. Tar litt tid å bli vant til kontroller igjen, så skytespill er mus og tastatur fortsatt. Blir godt å få solgt unna PCen snart!

Lenke til kommentar

Får min i morgen i fra komplett..men litt bekymret etter å ha sett enkelte bilder her 😛 Frister nesten å bare gå innom lokale Elkjøp å plukke opp en der og sende komplett konsollen i retur. Jobber selvsagt 15-23 i morgen så blir lite tid til spilling🫠

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
leifeinar skrev (2 timer siden):

Hvordan er lydnivå vs ps5 vanilla?

Er et år siden jeg har hatt en vanilla PS5, men jeg har ikke hørt en lyd. Min står bak TVen, og jeg har jo lyd på TVen eller headset så det skal mye til for at jeg faktisk hører noe selv om den bråker. Får kanskje ta en test med et spill med høyttalerene på mute for å sjekke, men ikke noe som har plaget meg i alle fall.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Alan Wake 2 i performance mode var ett massivt løft, helt hva som gjør det er jeg litt usikker på, men mistenker PSSR. På vanilla PS5 slet jeg faktisk litt med å ikke la meg distrahere av den massive mengden synlig aliasing på trær og div. i bakgrunnene, quality mode så bra ut men 30 fps funker rett og slett dårlig for meg. På PS5 Pro er Performance mode nærmest som Quality mode på Vanilla PS5 bare at det er 60 FPS, på Quality mode er det enda ett stort løft, men så er det denne 30 FPSen da som gjør meg fysisk uvel 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...