ballerusk Skrevet mandag kl 17:49 Rapporter Del Skrevet mandag kl 17:49 (endret) Om noen er i nærheten av Elkjøp Lørenskog så har de visst PS5 Pro på lager (5+). Så om du bruker klikk-og-hent og drar frem alle smiske- og/eller jedi-triksene i boka kanskje klarer du å lure med deg en PS5 Pro hjem? Endret mandag kl 18:01 av ballerusk Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet mandag kl 20:46 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:46 ballerusk skrev (2 timer siden): Om noen er i nærheten av Elkjøp Lørenskog så har de visst PS5 Pro på lager (5+). Så om du bruker klikk-og-hent og drar frem alle smiske- og/eller jedi-triksene i boka kanskje klarer du å lure med deg en PS5 Pro hjem? Hvordan skal det være mulig når den ikke engang er lansert? Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet mandag kl 20:49 Rapporter Del Skrevet mandag kl 20:49 De har kanskje den på lager i butikken der, men i praksis vil du nok ikke få kjøpt/hentet den før sjuende. 1 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet mandag kl 21:20 Forfatter Rapporter Del Skrevet mandag kl 21:20 ballerusk skrev (29 minutter siden): De har kanskje den på lager i butikken der, men i praksis vil du nok ikke få kjøpt/hentet den før sjuende. Tror faktisk ikke Elkjøp sender den ut før 7/11 noe som er litt trist. Kunne kanskje bare kjørt til nærmeste butikk når det åpner å kjøpt en. Men, får nesten bare vente å se på torsdagen hva som faktisk skjer 😛 Lenke til kommentar
reklus Skrevet 17 timer siden Rapporter Del Skrevet 17 timer siden Er så utrolig chill når det kommer til det her. Har bestilt hos komplett men den kommer når den kommer. Vil sannsynligvis ikke ta den ut av esken med det første uansett, da jeg får besøk i helgen. Har heldigvis lært meg å være tålmodig, dagene flyr unna uansett. 😆 1 Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 16 timer siden Rapporter Del Skrevet 16 timer siden Der fikk jeg en ny tekstmelding fra Elkjøp om at den er forsinket igjen, med levering på torsdag (altså lanseringsdagen)… Elkjøp, go home, you’re drunk 😂 3 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 15 timer siden Forfatter Rapporter Del Skrevet 15 timer siden (endret) Kadaju skrev (2 timer siden): Der fikk jeg en ny tekstmelding fra Elkjøp om at den er forsinket igjen, med levering på torsdag (altså lanseringsdagen)… Elkjøp, go home, you’re drunk 😂 Ikke hørt et pip her ennå. Merkelig så ringer dem å spørr. Er nok ikke eneste 🤣 edit: snakket med Elkjøp i dag å dem sier at planen er at varen skal være hos kunde dagen den lanseres. Men alle vet jo at posten kan røre og forsinkelser kan og vil forekomme. Endret 14 timer siden av Corelight 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden Siden pengene flyr i vei uansett med en PS5 Pro så ble det bestilt en DualSense Edge-kontroller også. Litt dårlig utvalg på "elite"-kontrollere, så hadde vel ikke så mye valg. Synd man ikke kan bruke Xbox Elite-controlleren til PS5 også, foretrekker Xbox-layouten på joysticks. Men kjekt med disse ekstra knappene og litt ekstra tilpasning av knapper. Gjør det lettere å gå fra mus og tastatur. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden 2 hours ago, Corelight said: edit: snakket med Elkjøp i dag å dem sier at planen er at varen skal være hos kunde dagen den lanseres. Men alle vet jo at posten kan røre og forsinkelser kan og vil forekomme. Finner fort ut av det hvis vi får sendingsbekreftelse enten senere i kveld eller relativt tidlig i morgen tidlig Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13 timer siden Rapporter Del Skrevet 13 timer siden Hadde visst en 10% rabattkode liggende hos komplett, så da får jeg den for 9K, og så får jeg vel igjen ca 4K for min OG PS5 Digital. Er vel ikke så alt for ille det, men synes fortsatt den ligger litt høyt i pris. 1 Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden thomassit0 skrev (15 minutter siden): Hadde visst en 10% rabattkode liggende hos komplett, så da får jeg den for 9K, og så får jeg vel igjen ca 4K for min OG PS5 Digital. Er vel ikke så alt for ille det, men synes fortsatt den ligger litt høyt i pris. Sender du meg en 10% rabattkode og? 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden Comma Chameleon skrev (1 time siden): Siden pengene flyr i vei uansett med en PS5 Pro så ble det bestilt en DualSense Edge-kontroller også. Litt dårlig utvalg på "elite"-kontrollere, så hadde vel ikke så mye valg. Synd man ikke kan bruke Xbox Elite-controlleren til PS5 også, foretrekker Xbox-layouten på joysticks. Men kjekt med disse ekstra knappene og litt ekstra tilpasning av knapper. Gjør det lettere å gå fra mus og tastatur. Bestilte en slik i 30th Anniversary utgave hos komplett når slusene åpnet, med noe rabatt kom den på 2600,-...som for en kontroller fortsatt er helt horribelt 😛 Men er så svak for originale PlayStation grå😇 Ble ett par vanlige Dual Sense i den fargen også.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden Mala skrev (3 minutter siden): Bestilte en slik i 30th Anniversary utgave hos komplett når slusene åpnet, med noe rabatt kom den på 2600,-...som for en kontroller fortsatt er helt horribelt 😛 Men er så svak for originale PlayStation grå😇 Ble ett par vanlige Dual Sense i den fargen også.. Kult! Ja med den rabatten hadde nok jeg også tatt den versjonen Konsollen bryr jeg meg ikke så mye om, den står bak TVen uansett, men kontrollerne hadde vært kule i den fargen ja. Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden Mala skrev (14 minutter siden): Bestilte en slik i 30th Anniversary utgave hos komplett når slusene åpnet, med noe rabatt kom den på 2600,-...som for en kontroller fortsatt er helt horribelt 😛 Men er så svak for originale PlayStation grå😇 Ble ett par vanlige Dual Sense i den fargen også.. 30th pro? Kjøper den gjerne av deg Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11 timer siden Rapporter Del Skrevet 11 timer siden Jeg har bestilt med levering til min lokale Elkjøp. Tenkte det ville øke sannsynligheten for å få den den 7., men står at levering er forventet den 8. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11 timer siden Rapporter Del Skrevet 11 timer siden (endret) BIG1 skrev (34 minutter siden): 30th pro? Kjøper den gjerne av deg Nei var ikke så heldig å få tak i konsollen dessverre. Kan ikke ha vært mange av disse tilgjengelig i Norge. Hadde vært dig med en slik en, siden man får med en Edge kontroller og vanlig Dual Sense i pakken. Ser mye fetere ut i PS grått også en den kjipe hvite. Må nesten gå litt tilbake på første spillet jeg mest sannsynlig vil spille, hadde jo glemt av FF7R som jeg la bort rett og slett pga. hvor blurry og stygt det var i performance mode på vanlig PS5. Endret 11 timer siden av Mala Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden BIG1 skrev (4 timer siden): Sender du meg en 10% rabattkode og? Hehe, den var nok knyttet opp mot "komplett club" medlemskapet mitt. Om du er medlem og så kan det godt hende du har samme kode liggende der. Den kommer frem når du går til betaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå