Spillredaksjonen Skrevet i går, 06:01 Rapporter Del Skrevet i går, 06:01 Bioware har ingen planer om Dragon Age-utvidelser – fullt fokus på Mass Effect Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden "flere har uttrykt misnøye med det de opplever som et fokus på mangfold og inkludering i spillet." Nei egentlig ikke, selv om dette skal presses ned halsen på alle. Det er den elendige måten det blir gjort på. 1 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 23 timer siden Rapporter Del Skrevet 23 timer siden Er det lov å ha forhåpninger til neste mass effect? Andromeda var jo ikke lagd av hoved studioet, og bioware var mer en merkevare med flere studioer på den tia. Krysser alle fingrene Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 21 timer siden Rapporter Del Skrevet 21 timer siden Bra! Det kan bety at de er fornøyd med spillet som en helhet, og ikke vil pakke på ekstra historier som ikke er like gode som hovedopplevelsen. 10 timer inn er jeg storfan av spillet! 3 Lenke til kommentar
Corelight Skrevet 19 timer siden Rapporter Del Skrevet 19 timer siden Får bare nyte spillet så lenge det varer og heller spiller mange runder. Akkurat nå på nightmare vanskelighets grad og skulle nok ønske var mer utfordrerne men greit nok. Føles ikke ut som et nightmare men bedre enn normal uansett. Storkoser meg etter 30 timer og gleder meg til 100 til 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 12 timer siden Rapporter Del Skrevet 12 timer siden "Dragon Age: The Veilguard har fått en solid debut. Spillet satt nye rekord for samtidige Steam-spillere for et Bioware-spill og toppet en tid PC-plattformens bestselgerliste." Dette er misvisende da dette også er det første spillet de har gitt ut på Steam, de andre spillene ble utgitt på EA sin egen platform. Unntaket er remasteren av Mass Effect legendary Edition. Som da var en 14 år gammelt, så det teller egentlig ikke. Selvfølgelig blir det den beste lanseringen de har hatt på Steam når det da omtrent er den eneste. Tulle journalistikk Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 2 timer siden Rapporter Del Skrevet 2 timer siden Upsidian skrev (10 timer siden): "Dragon Age: The Veilguard har fått en solid debut. Spillet satt nye rekord for samtidige Steam-spillere for et Bioware-spill og toppet en tid PC-plattformens bestselgerliste." Dette er misvisende da dette også er det første spillet de har gitt ut på Steam, de andre spillene ble utgitt på EA sin egen platform. Unntaket er remasteren av Mass Effect legendary Edition. Som da var en 14 år gammelt, så det teller egentlig ikke. Selvfølgelig blir det den beste lanseringen de har hatt på Steam når det da omtrent er den eneste. Tulle journalistikk Det er faktisk ikke helt rett. Jeg kjøpte ME1, ME2 og DA:O på Steam. Riise ble lansert før EA Origin ble lansert, og var i en periode tilgjengelig på Steam. Jeg mistet faktisk tilgangen til spillene da EA åpnet Origin slik at jeg ikke fikk installert de igjen hvis de ble avinstallert fra PCen min. EA hadde en skikkelig ryddesjau på Steam da de lanserte sin egen butikk, og det var da jeg innså at man ikke lenger eier spillene man kjøper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå