Gå til innhold

Bioware har ingen planer om Dragon Age-utvidelser – fullt fokus på Mass Effect

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får bare nyte spillet så lenge det varer og heller spiller mange runder. Akkurat nå på nightmare vanskelighets grad og skulle nok ønske var mer utfordrerne men greit nok. Føles ikke ut som et nightmare men bedre enn normal uansett. Storkoser meg etter 30 timer og gleder meg til 100 til :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
"Dragon Age: The Veilguard har fått en solid debut. Spillet satt nye rekord for samtidige Steam-spillere for et Bioware-spill og toppet en tid PC-plattformens bestselgerliste." Dette er misvisende da dette også er det første spillet de har gitt ut på Steam, de andre spillene ble utgitt på EA sin egen platform. Unntaket er remasteren av Mass Effect legendary Edition. Som da var en 14 år gammelt, så det teller egentlig ikke. Selvfølgelig blir det den beste lanseringen de har hatt på Steam når det da omtrent er den eneste. Tulle journalistikk
Lenke til kommentar
Upsidian skrev (10 timer siden):

"Dragon Age: The Veilguard har fått en solid debut. Spillet satt nye rekord for samtidige Steam-spillere for et Bioware-spill og toppet en tid PC-plattformens bestselgerliste." Dette er misvisende da dette også er det første spillet de har gitt ut på Steam, de andre spillene ble utgitt på EA sin egen platform. Unntaket er remasteren av Mass Effect legendary Edition. Som da var en 14 år gammelt, så det teller egentlig ikke. Selvfølgelig blir det den beste lanseringen de har hatt på Steam når det da omtrent er den eneste. Tulle journalistikk

Det er faktisk ikke helt rett. Jeg kjøpte ME1, ME2 og DA:O på Steam. Riise ble lansert før EA Origin ble lansert, og var i en periode tilgjengelig på Steam. Jeg mistet faktisk tilgangen til spillene da EA åpnet Origin slik at jeg ikke fikk installert de igjen hvis de ble avinstallert fra PCen min. EA hadde en skikkelig ryddesjau på Steam da de lanserte sin egen butikk, og det var da jeg innså at man ikke lenger eier spillene man kjøper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...