Gjest 0582b...b91 Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november Admin får bare flytte denne tråden om det er feil plassering. Jeg fant ikke noe kategori på " vennskap ". Jeg har hatt ei venninne i mange år. Nå de siste årene har hun vært lite sammen med meg og tar lite initiativ siden hun har samboer og ikke føler seg ensom lenger. Hun har alltid slitt med angst og liker ikke å være alene. Så vi har overnattet hos hverandre og hun ville ha venner og familie hos seg hele tiden eller ha noen å være hos. Men nå kjenner jeg at jeg føler hun bare brukte meg og andre for å slippe å være alene. Jeg sitter mye ensom i helgene på lørdagskvelder og hun bryr seg ikke om det. Både forrige helg og denne helgen skulle vi overnatte ute og brenne bål. Men pga ekstremvær droppa vi det. Og jeg skrev i går at vi kan jo finne på noe annet sammen siden været ikke er noe særlig å være ute i. Ja da hadde allerede hun , typen og noen venner av dem planlagt å dra på kino å se en veldig grov skrekkfilm og jeg kunne bli med hvis jeg hadde lyst. Hun og typen hennes vet at jeg blir redd og ikke synes det er hyggelig å se groteske skrekkfilmer. Vi snakka om det sist når de var her på min bursdag for 4 uker siden. Jeg svarte sarkastisk ". dere får kose dere. Ikke tenk på meg. Jeg er vant til å sitte alene". Da fikk jeg ikke noe mer svar. Det jeg mener er at de burde vært mer inkluderende og heller fjort noe alle hadee lyst til enn å bare besremme at de skulle dra på den kinoen uten meg hvis jeg ikke ville. Eller at veninna mi kunne latt futtegjenfen og typen gå på kino og hun kunne funnet på noe annet med meg. Men for meg virker det som at hun ikke synes jeg er så viktig. Selv om det vi egentlig hadde avtalt å gjøre ikke passet pga dårlig vær så kunne vi funnet på noe annet sammen. Også sender hun meg sånne ekle snapper hver dag "håper du får en fin dag, du er super" og jeg blir så irritert. Skriver at hun bryr seg om meg og er glad i meg og masse sånt kliss klass uten å gjøre noe handlin ut av det. Det er bare tomme ord uten mening. Jeg føler at hun bsre skriver d fordi hun synes synd på meg og tror at det liksom hjelper meg å få sånne meldinger og at det gjør at det liksom er nok å gi. Det var viktigere for henne å bli med de på den kinoen i går enn å være med meg. Og hver gang jeg spør om å finne på ting som koster penger som for eksempel dra ut å spise eller ta en tur på byen har hun aldri råd og jeg må legge ut eller spandere. Men hun har stadig råd til å dra på kino med med samboeren som lever på henne fordi han ikke har noen inntekt siden han ikke er norsk statsborger og kjøpe snacks i kiosken på kinoen og dra ut å spise pizza. Dette ser jeg fordi de legger det ut på sosiale medier. Jeg føler meg så nedprioritert. Og det virker ikke som hun har noe å si heller når jeg skriver på melding at jeg blir skuffa. Jeg har bestandig ofret meg så mye for dem. Tilogmed hentet dem på flyplassen på Gardermoen midt på natta selv om jeg skulle på jobb dagen etter og lot de overnatte her fordi jeg ikke orket å kjøre de helt hjem siden jeg var for trøtt og få frokost som jeg kjøpte for bensinen pengene jeg fikk av dem. For så kjøre de gratis hjem til nabokommunene dagen etter som tar 40 min hver vei. Det er bare ett eksempel på hva jeg har gjort for dem Anonymous poster hash: 0582b...b91 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november Gjerne ikke så enkel situasjon hun har rotet seg opp i heller, å måtte brødfø en mann med absolutt null inntekt? Du kan spør konkret og direkte hvorfor dere ikke kan finne på noe samtidig som hun mener det er greit å spandere på denne gubben hele tiden. Kanskje føler hun seg tvunget eller noe. Lenke til kommentar
Monster Skrevet 3. november Del Skrevet 3. november Bing123 skrev (1 minutt siden): Gjerne ikke så enkel situasjon hun har rotet seg opp i heller, å måtte brødfø en mann med absolutt null inntekt? Du kan spør konkret og direkte hvorfor dere ikke kan finne på noe samtidig som hun mener det er greit å spandere på denne gubben hele tiden. Kanskje føler hun seg tvunget eller noe. Nei men det er jo derfor jeg hele tiden foreslår å finne på ting som er gratis..som å dra ut i naturen og kjøpe med noen grillpølser fra Rema 1000 liksom. Mat må man jo uansett ha om man er hjemme eller ute i naturen. Hun kunne jo spandert kino på han og likebel funnet på noe annet med meg da..så kunne vi to hatt veninne tid. Men jeg tror hun hadde mer lyst til å være sammen med de enn meg. Jeg er ikke så viktig lengre føler jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå