Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Stormen fortsetter rundt Dragon Age: The Veilguard

Anbefalte innlegg

Dr.Peedee skrev (1 time siden):

Det er godt å høre, og fornuftige standpunkt slik jeg ser det. Ble du lei de originale Dragon Age spillene så sier det noe om hva du liker å spille. Og det er det går på, hva man liker. 

Jeg elsket det første Dragon Age spille (Origins). Bioware fikk såpass kraftig kritikk for sitt siste rollespill, Mass Effect Andromeda, at jeg - og sikkert mange andre «fans» trodde at nå.. NÅ… nå skulle Bioware ta seg sammen og gå tilbake til gamle storhetstider.

Men det skjedde ikke. Og det er bra for deg. Men trist for oss som ble glad i Dragon Age da det kom. 

Ja godt argumentert. :) Smaken er jo som baken, noen liker mora og noen liker dattera. Spillene er jo uansett også såpass dyre at alle bør vente til er lansert, lese seg opp og vurdere grundig om det er riktig å blåse av 700kr + for det, eller noe annet for den saks skyld. Når det er sagt var / er jeg blodfan av Mass Effect spillene, og har på listen å spille dem på nytt igjen en dag. Andromeda ble jeg også aldri ferdig med, kjedet meg der etter 10-15 timer og mistet interessen. Så blir jo spennende å se neste men uansett blir det nok ikke som vi håper på. Bioware er jo ikke det samme lenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Også for meg så var Dragon Age Origins en mye mer positiv opplevelse enn nr. 2, og nr. 3 hadde så dårlig historiefortelling at jeg ikke orka gjennomføre. Jeg har spilt Skyrim mange flere timer enn Dragon Age på grunn av friheten og størrelsen, men jeg koste meg mye mer med Dragon Age Origins. Den følelsen når man innser at et quest er meningsløst og kan gjentas i det uendelige i Skyrim...

Når det gjalt Mass Effect så spilte jeg fra en til og med Andromeda back to back over et år, og jeg opplevde ikke at Andromeda fortjente så mye tøffere kritikk enn de andre. Nå spiller jeg Starfield og det oppleves som akkurat samme spillet. Leser tråder om "nei, det er helt annerledes, for eksempel har ikke Starfield de teite beach buggiene" og så kommer neste oppdatering da de endelig har fått beach buggiene ferdig og vipps så er det enda likere...

Jeg må visst sjekke ut dette spillet nå, men hvis det ikke likner noe særlig på det første, har jeg ikke det veldig travelt. 

Endret av tommyb
korrek-tur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...