stamkunde Skrevet 3 timer siden Forfatter Del Skrevet 3 timer siden Vurderer å kjøpe en bil som jeg kan selv bytte bremseskiver, bremseklosser, kalypter. Hvilken bil kjøper jeg da? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden ct200 hvor langt kjører jeg med ren elektrisistet? sikkert 50 km, så da kan jeg velge mellom 3 moduser? hvor jeg kun bruker bensin, både elektrisitet og bensin og kun elektrisitet? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Du har vurdert 100 alternativer uten at du klarer å komme til en avgjørelse. Du er for ubesluttsom og usikker. Vi vet fortsatt ikke om du har førerkort. Brukt bil er ikke noe for deg. Du har skrevet 8 innlegg etter hverandre og du har flere like tråder. Du kan kjøre alle spørsmålene i et innlegg.. Forumet spammes ned pga deg. Endret 2 timer siden av flamethower1234 2 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Lexus ct200h har vel samme hybrid system som Toyota. Kjøres som en bensinbil, systemet styrer selv bruken av motorene. Her er test av ct200h https://www.klikk.no/motor/bil/biltester/test-lexus-ct200h-2011-3550522 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden Svein M skrev (39 minutter siden): Lexus ct200h har vel samme hybrid system som Toyota. Kjøres som en bensinbil, systemet styrer selv bruken av motorene. Her er test av ct200h https://www.klikk.no/motor/bil/biltester/test-lexus-ct200h-2011-3550522 Leste igjennom testingen, god omtale. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 38 minutter siden Del Skrevet 38 minutter siden 2 hours ago, stamkunde said: ct200 hvor langt kjører jeg med ren elektrisistet? sikkert 50 km, så da kan jeg velge mellom 3 moduser? hvor jeg kun bruker bensin, både elektrisitet og bensin og kun elektrisitet? Den kjører under 1 km på elektrisitet. Men forbruket er lavt på bensinmotoren, type 0.4 til 0.5 per mil. Den kan ikke lades. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå