stamkunde Skrevet 23. november Forfatter Del Skrevet 23. november annonse tekst bør vel også stå hva deler koster og hva som er slitasjedeler? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november generelt spørsmål, utenom tema snakk: - Er det vanskelig å fjerne ledlys, ekstra lys fra gammel bil? som jeg ønsker å ha på ny bruktbil? hva skal jeg gjøre konkret ved demontering? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november (endret) Du stiller for mange spørsmål.. Du har ikke kjøpt bil en gang, skjerp deg.. Alt kommer til å bli vanskelig for deg. Endret 30. november av flamethower1234 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november Når man har kjøpt bil privat som ikke har garanti, mens via butikk er det garanti, på hvilken måte få bilen inn i garantiordning ved privatkjøp? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 30. november Forfatter Del Skrevet 30. november når en bil er registrert i 2017, og bilen formidler det er 2018 modell, hvordan finne ut av det, for i vegvesenet står det kun første gangs registrert, men hvor finne ut av hvilken modell det er? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november (endret) VIN nummer og enten kontakte en forhandler eller finne på internett på en eller annen måte. Da kan man som regel finne produksjonsår og måned. Endret 30. november av sedsberg Lenke til kommentar
toralfb Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november stamkunde skrev (8 timer siden): Når man har kjøpt bil privat som ikke har garanti, mens via butikk er det garanti, på hvilken måte få bilen inn i garantiordning ved privatkjøp? Garanti er ikke det samme som reklamasjon. Det er mulig å reklamere om en privat selger har holdt tilbake informasjon, eller bilen viser seg å være i vesentlig dårlig stand enn forventet. Ved kjøp av en forholdsvis ny bruktbil vil det være gjenværende garanti fra produsent, og mulig å reklamere til selger, under forutsetning nevnt over. Er bilen av eldre årgang og kjørt mange kilometer, samt kjøpt rimelig vil kravet til mangel være forholdsvis høyt. https://www.naf.no/kjop-og-salg/kjop/hva-kan-kreves-ved-reklamasjon-bil https://kna.no/bilist/hva-er-garanti-og-hva-skiller-det-fra-reklamasjon/ https://dinbiladvokat.no/har-du-blitt-lurt-nar-du-har-kjopt-bruktbil https://www.forbrukerradet.no/forside/bil/kjop-og-salg-av-bil/misfornoyd-med-kjop/ 1 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember (endret) Det er paradoks at det er vektklasse basert ved å omregistrere en bil. Er det sånn staten gjør seg mer rik på? skal befolkningen akseptere dette også, eller er det mot argument der ute som vil si i fra? Endret 1. desember av stamkunde Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember km.stand vs alder. Når det gjelder generasjoner, har det ingenting å si? om det er 7 år nyere bil, og samtidig samme km.stand, da vil vel en nyere bil være dyrere? Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 1. desember Forfatter Del Skrevet 1. desember hybridbil, da bør man ha motorvarmer? defa kubevarmer? hvilke hybrid biler har forvarmer styrt med applikasjon? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember En som aldri har hørt om Google og Youtube.. Helt utrolig Lenke til kommentar
HF- Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember stamkunde skrev (18 minutter siden): hybridbil, da bør man ha motorvarmer? defa kubevarmer? hvilke hybrid biler har forvarmer styrt med applikasjon? Du har jo ikkje tilgang til straum, korleis skal du drive en elektrisk kupevarmer? Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 1. desember Del Skrevet 1. desember (endret) HF- skrev (2 timer siden): Du har jo ikkje tilgang til straum, korleis skal du drive en elektrisk kupevarmer? Han har verken kjøpt bilen eller muligens lappen. Han stiller spørsmål fra hytt og vær. Føles ut som en bot for å generere aktivitet på forumet. Endret 1. desember av flamethower1234 4 Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet søndag kl 11:06 Forfatter Del Skrevet søndag kl 11:06 Jeg tror i annonse så har dem skrevet feil om type modell bil det er. Hvor finner jeg ut når jeg har chassisnummer? Jeg ser skinnseter ikke er riktig, og det er heller ikke soltak på denne modellen, allikevel skriver dem at det er den dyreste. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet søndag kl 11:07 Del Skrevet søndag kl 11:07 Du tror for mye rart. Lov å bruke Google litt også 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå