Gå til innhold

Black Friday, Black Week, Cyber Monday og Singles day 2024

Anbefalte innlegg

Over to millioner varer har økt i pris før Black Week: – En klar forverring fra fjoråret

Tek. 

– Det er helt vanlig i de fleste bransjer at varer kommer på kampanje i en periode før prisen igjen justeres opp til ordinær pris - for at samme vare senere igjen vil komme på kampanje. Det betyr ikke at varen er oppjustert til en helt ny, høyere pris før kampanje, forklarer Elkjøps Willanger.

Vel, statistikken fra Prisjakt sier at det er helt vanligere i år enn andre år. Og de framstiller det som om det er normalt at gamle modeller selges til veiledende pris tre til fem år etter de kom på markedet. Det er ikke normalt at nye modeller selges til veiledende pris tre uker etter de kom på markedet, det er derfor man opererer med veiledende pris og gatepris. 

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OMyre skrev (21 minutter siden):

En flott TV til en god pris.

7% mindre enn jeg kjøpte min for, for 7 måneder siden. Jeg gikk for C3 framfor C4 fordi sistnevnte kostet veldig mye mer og hadde for min bruk veldig små forbedringer.

LG bruker å lansere etterfølgerne i serien rundt påsketider.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg ser etter gode priser på en nettverksløsning med kablede aksesspunkter for wifi og sømløs roaming. Ikke mesh (wireless backhaul), siden jeg har kablede punkter i huset. Ønsker mulighet til å sette opp gjestenett på en av aksesspunktene, i tillegg til det vanlige trådløse nettet. 

Har sett på Unfi. Noen som vet om det bruker å være tilbud på det under Bf? 

Lenke til kommentar

Jeg ser etter en god router til leiligheten min. Har lyst på stabilitet og god programvare først og fremst,  så jeg lett kan administrere nettverk hjemme, og gjerne sette opp separate nettverk til duppedingser som jeg ikke stoler på. Det er mange duppedingser.

Lenke til kommentar

Må ha meg ny mobil,da skjermen på min nåværende har løsnet. Fungerer, men irriterende å dytte den på plass hele tiden. 

Vurderer Google pixel 8 pro til 5.990,-, men er litt i tvil om jeg skal vente til BF får å se om det kommer tilbud på noen andre mobiler, S24 feks. Tror dere det kommer noen gode tilbud på mobiler på BF eller er Pixel et tilbud jeg ikke kan si nei til? 

Veldig i tvil om jeg skal ta sjansen på å vente til BF (tilbudet på pixel går ut 17.11)

Lenke til kommentar
jaycutler skrev (18 minutter siden):

Må ha meg ny mobil,da skjermen på min nåværende har løsnet. Fungerer, men irriterende å dytte den på plass hele tiden. 

Vurderer Google pixel 8 pro til 5.990,-, men er litt i tvil om jeg skal vente til BF får å se om det kommer tilbud på noen andre mobiler, S24 feks. Tror dere det kommer noen gode tilbud på mobiler på BF eller er Pixel et tilbud jeg ikke kan si nei til? 

Veldig i tvil om jeg skal ta sjansen på å vente til BF (tilbudet på pixel går ut 17.11)

Jeg så Elkjøp har Pixel 7a til 3490 nå, hvis den kan være interessant for deg? 

Lenke til kommentar
jaycutler skrev (41 minutter siden):

Hvis du bestiller/kjøper den på nett nå, kan du alltids levere tilbake på angrefrist om du finner/ser et bedre tilbud. Veldig liten nedside på å gjøre det på den måten

Lenke til kommentar

Trenger strømme-enhet til stue PCn, og ser på Prisjakt på Apple TV 4k, og prisen har vært uendret siden lansering i 2022.

Så da er spørsmålet, vil de noengang gå ned i pris... tviler. 

Vurderer også andre enheter.
Skal brukes til en 1080p dum TV. 
Men fint om den har støtte for 4k sånn at den kan vare til neste TV. 

Kanskje en Nvidia shield pro til.  (Har en i "kinorommet")

Lenke til kommentar
Thor. skrev (2 timer siden):

Har du vurdert Google Chromecast (4. gen)? Jeg har ikke erfaringer med denne selv, men tidligere chromecaster har fungert fint. Og denne har fjernkontroll og menyer.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=5549884

Finner eldre generasjoner brukt på finn. For eksempel: https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/378688777

Skal kjøpe/vurdere Chromecast om den kommer under 650 kroner. 
Billigste nå er 829.  (Telenor har ingen for salg) 

Lenke til kommentar

Håper på det blir noen tilbud på verktøy fremover. Er fortsatt et par ting jeg mangler i samlingen, som en overfres (ser på Makita RP0900J) og et par av de større (9 Ah / 12 Ah) DeWalt FlexVolt batteriene.

Og skulle det være noe til PC-en så måtte det være et 128 GB RAM-kit. Snuser på Corsair CMW128GX4M4E3200C16
Begynner å innse at med min bruk så er ikke 64 GB alltid nok...

Og så et lite kjøleskap til å ha på jobben. Hadde kjøpt et billig et på Power, men det ønsket sjefen seg, så jeg solgte det videre til ham. Ser nå etter Electrolux LXB1AE13W0 til 2780 Kr. eller lavere.

Endret av PaladinNO
Lenke til kommentar

Pixel 8 har bedre hovedkamera og 50% raskere lading enn Pixel 8a. Pixel 8 er på tilbud hos Komplett til 4990,-

Skal man ha godt telekamera så må man opp på Pixel 8 pro og den er på tilbud hos komplett til 5990,-

8 pro er en svær telefon (6,7" skjerm). Vil man ha Pixel 8 pro sine egenskaper og mindre format må man opp på Pixel 9 pro som har 6,3" skjerm, men den er ikke på tilbud nå og temmelig dyr. Kanskje det kommer et tilbud nærmere BF?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...