Gå til innhold

Black Friday, Black Week, Cyber Monday og Singles day 2024

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tommyb skrev (6 timer siden):

Holder på å sjekke CPU-priser nå og har ikke funnet noe å rope hurra! for ennå. Minst like mange som har gått opp fire hundrelapper som ned. 

Edit:
Har gått gjennom det som ligger i Prisjakt. 
Merk at jeg har sjekket med tanke på virtualisering (kjerner og tråder) og ikke spill. Det vil si at alt av X3D koster mer enn det smaker for meg. AMD-tilbudene ser (kanskje?) ut til å ligge på low til mid range X3D per nå? 

De to tilbudene som har skilt seg ut for meg er begge borte nå. Det beste var i9-12900 til  ~2600 og så hadde Elkjøp Ultra Core 7 til ~4600. AMD har svakere pris per kjerne men ok per tråd. Dessverre blir det ikke spesielt attraktivt på pris/tråd før man er tilbake på AM4, og det blir litt for gammelt til å legge ned 3 eller 4k for min del. 

Beste på prosessor hvis man ikke har sykt hastverk med å skaffe den og kan vente litt på levering er vel å handle hos Power med dnb mc og dermed få 20% rabatt. Da er vel prisen på nyeste toppmodellen til AMD ca 6700. Blir da 5,4k etter rabatt.

Lenke til kommentar
20 hours ago, OC-Freak said:

Hverken tiger eller rotpunkt er med i den testen, som jeg tror ville vært på topp.

Det å ikke inkluderer de virkelige vinnerne i en "samletest" brukes ofte for å lage et bedre inntrykk av dårligere produkter.

Vær obs på å ikke bli forledet hvis du mangler dybdekunnskap om emnet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Neonex skrev (44 minutter siden):

Beste på prosessor hvis man ikke har sykt hastverk med å skaffe den og kan vente litt på levering er vel å handle hos Power med dnb mc og dermed få 20% rabatt. Da er vel prisen på nyeste toppmodellen til AMD ca 6700. Blir da 5,4k etter rabatt.

Når har de slike tilbud??

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke sett noen tilbud som har vært veldig fristende i dag. Og hva er greia med at Komplett har så mange PCer til 40k med helt midt på treet komponenter? Blar folk opp så mye uten å sjekke komponentprisene?

Endret av tommyb
Lenke til kommentar
wampster skrev (43 minutter siden):

Når har de slike tilbud??

De pleier alltid å ha 1. helgen i desember, så du kan regne med at neste kommer 5-7. des. Så lenge du da bestiller og betaler varen i butikken under kampanjeperioden (selv om den leveres senere), så får du rabatten.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (10 minutter siden):

Ut ifra det jeg finner, så er det de samme tilbudene på Cyber Monday some Black whatever, bare at nå heter det Cyber tilbud. 

Hos elkjøp endret TVene seg mye. De store TVene på 98" som jeg så på har alle gått opp. Får se hva som skjer i morgen om de justerer de til cyber Monday tilbud :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...