Dubious Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden TheKims skrev (På 26.11.2024 den 2:35 PM): Noen som vet om Biltema bruker å ha Black Friday tilbud? "Biltema velger bort Black Friday – fortsetter med lave priser året rundt" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Dubious skrev (34 minutter siden): Husker så vidt når BF tråden var veldig aktiv på BF, men nå er det jo helt dødt. Men det er jo ikke rart i det hele tatt da konseptet er utvannet. Ikkje minst fordi dei fleste butikkar har hatt tilbod i dagar eller veker før fredagen. Då kjøper folk gjennom heile månaden i staden for eit stor-rykk på den eine dagen. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Hadde tenkt meg på Dressmann, men finner ingen andre som har noe som er verdt å kjøpe, så da blir det kanskje polet istedet. (Må kjøre til Dressmann, gjennom bom, polet kan jeg gå til) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden En stund var jo de beste tilbudene utsolgt på minutter. Nå er tilbudene "meh" og folk mer tilbakeholdne på kjøp i tillegg. Lenke til kommentar
ili Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden 1 hour ago, Zeph said: Ikkje minst fordi dei fleste butikkar har hatt tilbod i dagar eller veker før fredagen. Då kjøper folk gjennom heile månaden i staden for eit stor-rykk på den eine dagen. Har ikke sett en eneste som har hatt black friday tilbud til nå av nettbutikkene. Alle har hatt black week og month. Lenke til kommentar
minim Skrevet 3 timer siden Del Skrevet 3 timer siden ili skrev (39 minutter siden): Har ikke sett en eneste som har hatt black friday tilbud til nå av nettbutikkene. Alle har hatt black week og month. Samme her.. Hadde planer om ny tv, men ser ut som de har glemt black Friday Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Vet ikke om det er jeg som har blitt "gammel" eller om det er tilbudene som har blitt kjipere. Foreløpige kjøp er Alan Wake 2 til ps5 og 30 par med svarte sokker (dressmann) 😛 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 2 timer siden Forfatter Del Skrevet 2 timer siden ili skrev (1 time siden): Har ikke sett en eneste som har hatt black friday tilbud til nå av nettbutikkene. Alle har hatt black week og month. Men de finnes, https://polyalkemi.no Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Er det noen gode tilbud hos polyalkemi? Prøvde å ta en titt men fikk beskjed om at det var stor pågang og at jeg ble plassert i kø, bak 46 andre. Ikke opplevd det for å se på en nettbutikk før. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Tenkte å kjøpe hodetelefoner, men finner ikke noe, vil unngå Sony p.g.a plastikk som smuldrer. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Venter på at dagligvarebutikker skal hive seg på Black Friday / Week / Month. 40% på alt hos Kiwi en hel måned, det hadde gjort seg. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Holder på å sjekke CPU-priser nå og har ikke funnet noe å rope hurra! for ennå. Minst like mange som har gått opp fire hundrelapper som ned. Edit: Har gått gjennom det som ligger i Prisjakt. Merk at jeg har sjekket med tanke på virtualisering (kjerner og tråder) og ikke spill. Det vil si at alt av X3D koster mer enn det smaker for meg. AMD-tilbudene ser (kanskje?) ut til å ligge på low til mid range X3D per nå? De to tilbudene som har skilt seg ut for meg er begge borte nå. Det beste var i9-12900 til ~2600 og så hadde Elkjøp Ultra Core 7 til ~4600. AMD har svakere pris per kjerne men ok per tråd. Dessverre blir det ikke spesielt attraktivt på pris/tråd før man er tilbake på AM4, og det blir litt for gammelt til å legge ned 3 eller 4k for min del. Endret 1 time siden av tommyb Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 1 time siden Forfatter Del Skrevet 1 time siden bo1e skrev (19 minutter siden): Er det noen gode tilbud hos polyalkemi? Prøvde å ta en titt men fikk beskjed om at det var stor pågang og at jeg ble plassert i kø, bak 46 andre. Ikke opplevd det for å se på en nettbutikk før. Lenke til kommentar
backtoback Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden fwj__ skrev (38 minutter siden): Tenkte å kjøpe hodetelefoner, men finner ikke noe, vil unngå Sony p.g.a plastikk som smuldrer. Tek.no anbefaler bl. a. disse hodetelefonene: Anker Soundcore Space One, kr 799 (før 1290) Anker Soundcore Space Q45, kr 999 (før 1699) Sennheiser Momentum 4 Wireless, kr 2490 (før 2990) Argon Audio Soul 3 Wireless Over-ear, kr 998 (før 1398) 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden Komplett kjører livestream fra 12:00. Ikke overrasket om det kommer noen nye priser på et mindre utvalg mer attraktive produkter da. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden tommyb skrev (24 minutter siden): Komplett kjører livestream fra 12:00. Ikke overrasket om det kommer noen nye priser på et mindre utvalg mer attraktive produkter da. Får håpe de er bedre på det enn Power, for det var en fiasko. Og da tenker jeg kun på at de ikke fikk til å strømme til folk... Lenke til kommentar
Emsal Skrevet 35 minutter siden Del Skrevet 35 minutter siden (endret) Er et triks på clas for å få 15% på varer. Skal ha en DAB radio, men lite av de på tilbud. Clas har 15% rabatt hvis du kjøper 3 varer. Så kan bare velge 2 billige ting + den tingen du har lyst på og får 15% rabatt på alt. https://www.clasohlson.com/no/Klistremerker-for-organisering/p/31-5822-4 billigste varen jeg fant. Endret 32 minutter siden av Emsal Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28 minutter siden Del Skrevet 28 minutter siden *Gjelder ikke alt jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå