vidor Skrevet 28. desember 2024 Del Skrevet 28. desember 2024 6 hours ago, Letterboxd said: Er januarsalg faktisk bra eller er det mest luresalg? Januar er jo en slags "dagen derpå" hvor folk har blakket seg og handelsstanden må kutte priser for at folk skal la seg friste til noe for å handle, så disse prisene er vel gjerne litt mer reelle Lenke til kommentar
tommyb Skrevet søndag kl 20:51 Del Skrevet søndag kl 20:51 Historisk sett handler romjuls- og januarsalg om å bli kvitt ting man ikke fikk solgt. Ut fra det kan man finne gode priser på produkter som man enten har tatt inn alt for mye av eller som ikke selger i det hele tatt. Og ofte er det riktig gode priser på det siste, dersom man har aksept for de faktorene som gjør at de ikke selger i det hele tatt. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet mandag kl 21:25 Del Skrevet mandag kl 21:25 (endret) 98 tommer til 20K. Er dette et bra kjøp? https://www.komplett.no/product/1305505/tv-lyd-bilde/tv-er/over-80-tommer-tv/samsung-98-du9005k-led-tv-tu98du9005k Endret mandag kl 21:26 av flamethower1234 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Det er samme pris fra Samsung direkte og 5ish nettbutikker nå. Gammel tilbudspris fra juni, august og oktober er 27990,- og det er jo en 2024-modell. 25k på Black Friday. Ser også tilsvarende priser på Amazon, rundt £2500 euro, $2900. Så jeg vil si du sparer en 8000 kroner dersom dette er en modell du ville ha kjøpt. DU9005K/DU9000 er ment å være relativt "affordable" med listepris på $4k. Til sammenligning hadde QN90D listepris på $15k og QN990C på $40k. Den eldre Q80C hadde listepris på $8K. Jeg finner ikke noen konkurrerende eller eldre modeller i samme størrelse som har en bedre pris nå (på Prisjakt). På nettet ser jeg et ganske sterkt bias over på kinesiske TVer i den størrelsesklassen men jeg vet ikke hvor mye man kan stole på det. Du kan eventuelt få en TCL. Jeg kan ikke si noe om skjermen i seg selv. Ser at DU9000 har middels score på Amazon.com. Samsungs eldre Q80C er nok en bedre TV. Den koster en tredjedel mer og det fra en listepris som er dobbelt så høy, så jeg vil si den har større relativ rabatt fra listepris. Men sammenlignet med tidligere tilbud på den modellen, sparer du bare 5000 kroner. Og det er jo stor forskjell på å kjøpe en TV til 20k og 30k. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå