Patek Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Letterboxd skrev (8 minutter siden): Noen som vet hvordan det er med garanti for innbrenning på OLED skjermer? Snakket med Komplett kundeservice og de sa det er produsenten sitt ansvar med garanti. Må man da sende inn til f.eks samsung hvis det blir innbrenning? Veldig irriterende, gjør meg usikker på oled. Noen tanker? Du har 5 års reklamasjonsrett og den kan du bruke mot butikken du kjøper fra, så du skal kun trenge å forholde deg til Komplett hvis du kjøper derifra. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Noen som vet om Biltema bruker å ha Black Friday tilbud? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Så da ble det brukt noen tusener i dag. 90 barer fra Proteinfabrikken, 45% (Enda billigere om man tar prisen som en må betale i butikken) Lifetime Plex Pass. 25% Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Røyk på en Macbook Air M3 16GB i dag. På fredag blir det å konfigurere en bygg selv en gamingpc til junior. Skal ha byggeaktivitet på første juledag der vi er tre pappaer som kjøper gamingpc til kidsa og lager litt opplegg. Blir stas. ..og noe herk å sette seg inn i pc-komponenter. Sist jeg bygde pc var HD 4870 1GB the shit. Her har det skjedd ting, ja. 4 1 Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november LG dumper prisene sine i år igjen ser jeg, der får man gjort et lite kupp. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Auto Asmodeus skrev (38 minutter siden): Røyk på en Macbook Air M3 16GB i dag. På fredag blir det å konfigurere en bygg selv en gamingpc til junior. Skal ha byggeaktivitet på første juledag der vi er tre pappaer som kjøper gamingpc til kidsa og lager litt opplegg. Blir stas. ..og noe herk å sette seg inn i pc-komponenter. Sist jeg bygde pc var HD 4870 1GB the shit. Her har det skjedd ting, ja. Gratulerer med ny Macbook Air! Den maskina er fantastisk. Jeg har byttet maskin hvert år så lenge jeg kan huske, men den maskina der har jeg hatt siden lansering, og har ingen planer om å bytte med det første. Så høres det utrolig kjekt ut med byggeprosjektet 1.juledag🙂. Ønsker dere en herlig dag når den kommer 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november (endret) 5 hours ago, wampster said: Tror man at det kommer tilbud på cpu/gpu (hovedsakelig 7800x3d / 9800x3d eller 4080 super) til helgen? Jeg tror det. Har holdt et øye med CPU-prisene en god stund, og med unntak av den dagen man fikk en kjempepris på 12900 til 2.6k så har jeg sett fint lite som imponerer på CPU-tilbud. Intel har ikke vist tegn til å gi tilbud (i Norge) på de omstridte 13. og 14. generasjonene ennå selv om ingen som leser seg opp på dem vil ha dem. AMD er generelt dyrere i Norge og dyrere enn Intel også. Har ikke sett noen tilbud som betyr noe for AMD. Jeg synes generelt x3d-prosessorer er overraskende dyre, men det er vel fordi jeg er lite opptatt av spill. Elkjop hadde et tilbud på Ultra 7 men det er forsvunnet nå. Ser litt bedre ut på hovedkort, men hvis det ikke kommer et godt matchende tilbud på CPU så tror jeg at jeg hopper over innkjøp av "godt egna" PC til virtualisering i år og plukker med meg noe outlet-skrot til en tredjedel av prisen. Endret 26. november av tommyb Lenke til kommentar
vara Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november (endret) 2 hours ago, Dubious said: Så da ble det brukt noen tusener i dag. 90 barer fra Proteinfabrikken, 45% (Enda billigere om man tar prisen som en må betale i butikken) Lifetime Plex Pass. 25% Proteinfabrikken lyver om førpris. 90 barer kostet ca 2000 kr før Black Friday ukas tilbud på 1782 kr. Jeg forøvrig betalte 1894 kr for samme pakke i sommer. Det er en grei deal, men ikke i nærheten av 45%. Edit: ikke 1894 men typ 1600 for 90 bars fordi jeg ser jeg bestilte andre ting i tillegg. Endret 26. november av vara 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november vara skrev (3 minutter siden): Proteinfabrikken lyver om førpris. 90 barer kostet ca 2000 kr før Black Friday ukas tilbud på 1782 kr. Jeg forøvrig betalte 1894 kr for samme pakke i sommer. Det er en grei deal, men ikke i nærheten av 45%. Jeg betalte det samme i august. Det er 45% i forhold til fullpris, og som sagt, de koster enda mer i butikk. Uansett så sparer jeg masse penger. Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Finnes det noen apper som følger og sporer gode Black Friday tilbud? -Prøvde Prisjakt appen, men den var bare søppel. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november torbjornhb skrev (2 timer siden): Jeg har byttet maskin hvert år så lenge jeg kan huske, men den maskina der har jeg hatt siden lansering, og har ingen planer om å bytte med det første. Enig! Jeg sitter fortsatt på en MacBook Pro M1 Pro med Pro chip og 32gb ram. Funker utmerket. Lager aldri en lyd. God batteritid og bra ytelse selv med alt det tunge arbeidet jeg gjør på jobb. Blir nok å oppgradere neste år en gang, da jobben sponser ny laptop, men trives godt med denne fram til da. 1 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november 5 hours ago, Letterboxd said: Noen som vet hvordan det er med garanti for innbrenning på OLED skjermer? Snakket med Komplett kundeservice og de sa det er produsenten sitt ansvar med garanti. Må man da sende inn til f.eks samsung hvis det blir innbrenning? Veldig irriterende, gjør meg usikker på oled. Noen tanker? Det skal knapt være noe problem med innbrenning på moderne oled i normale bruksområder. Hvilken skjerm / hva skal du bruke den til? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november 1 hour ago, Just2user said: -Prøvde Prisjakt appen, men den var bare søppel. Prøv nettsiden deres isteden, appen er helt krise. Lenke til kommentar
freedomseeker Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Letterboxd skrev (5 timer siden): Noen som vet hvordan det er med garanti for innbrenning på OLED skjermer? Snakket med Komplett kundeservice og de sa det er produsenten sitt ansvar med garanti. Må man da sende inn til f.eks samsung hvis det blir innbrenning? Veldig irriterende, gjør meg usikker på oled. Noen tanker? Jeg har brukt LG C2 som pc monitor med alt av sikkerhetsfunksjonene skrudd av, inkl i servicemenyen. Null innbrenning. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Just2user skrev (2 timer siden): Finnes det noen apper som følger og sporer gode Black Friday tilbud? -Prøvde Prisjakt appen, men den var bare søppel. Tåkefyrste skrev (45 minutter siden): Prøv nettsiden deres isteden, appen er helt krise. Enig med begge 2. Har kun appen for å sjekke priser når jeg er i butikk, men det begyner å bli en stund siden jeg har kjøpt noe i fysisk butikk. Som regel billigere på nett. Lenke til kommentar
Myriad Skrevet 26. november Del Skrevet 26. november Da ble det Siemens TQ517R03 EQ.500, Espressomaskin 😃 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 27. november Forfatter Del Skrevet 27. november https://www.tek.no/nyheter/guide/i/wAr0An/de-beste-black-week-tilbudene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november (endret) OMyre skrev (28 minutter siden): https://www.tek.no/nyheter/guide/i/wAr0An/de-beste-black-week-tilbudene 1. Powerbanken, koster mer nå enn før. (Coolshop teller ikke) Resten var variert, men ikke noe av interesse. Endret 27. november av Dubious Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november En kan gjøre seg gode kjøp, men for all del skru på hjernen og ikke handle på at alt automatisk er en så fabelaktig deal. For min del handler jeg litt på ARK fordi de har Klikk&Hent med mange gode tilbud. Lenke til kommentar
molemei Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november freedomseeker skrev (23 timer siden): Jeg har brukt LG C2 som pc monitor med alt av sikkerhetsfunksjonene skrudd av, inkl i servicemenyen. Null innbrenning. Jeg har LG C3, og den har innbrenninger over alt på skjermen. Den er 6 år nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå