Dubious Skrevet i går, 14:39 Del Skrevet i går, 14:39 DIYDari skrev (2 timer siden): Er det noen god workaround her? De fleste har jo løsninger som tillater at du utsetter betalinger, Santander er lettest å få bruke er min erfaring. Bonusen fra Santander fjernes etter desember. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet i går, 15:39 Del Skrevet i går, 15:39 For å få DNB-rabatt hos Power må du kjøpe når det er kampanje, bruke DNB-kort og kampanjekode. Power har prismatch mot Elkjøp, men det er ikkje DNB-kampanje no. Kjem kanskje første veka i desember, men då er nok dei fleste BF-tilbod vekke. Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet i går, 16:06 Del Skrevet i går, 16:06 Det ser ut som de har endret reglene for å få tilgang til Supertilbud. Nå må du være del av et av DNB sine kundeprogram. Det måtte man ikke før? Her kan jeg ta feil, men det er slik det ser ut nå hvertfall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet i går, 16:17 Del Skrevet i går, 16:17 taffeeel skrev (10 minutter siden): Det ser ut som de har endret reglene for å få tilgang til Supertilbud. Nå må du være del av et av DNB sine kundeprogram. Det måtte man ikke før? Her kan jeg ta feil, men det er slik det ser ut nå hvertfall. Mogleg det ikkje var nødvendig før, men du må ha det ja: Sitat Tilbudet gjelder for deg som har et kundeprogram i DNB. https://www.dnb.no/kundeprogram/fordeler/supertilbud#kundeprogram Lenke til kommentar
wampster Skrevet i går, 18:26 Del Skrevet i går, 18:26 (endret) Til computerfolket. Har en 10-12 år gammel corsair 850w strømforsyning som det ikke har vært noe problem med. Er den fortastt bra nok å bruke til et nytt build eller burde en gå til innkjøp av en ny? I så fall er det noen som vet om noe bra rundt 850w som er på tilbud nå, eller burde man ha mer powah? Er dette et ryddig tilbud eller er det bedre/billigere der ute? edit: Hva er egentlig forskjellen på den jeg linket og denne (Corsair RM 850e vs Corsair RM 850x) Endret i går, 18:32 av wampster Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet i går, 19:10 Del Skrevet i går, 19:10 (endret) DIYDari skrev (7 timer siden): Har tenkt å handle for nærmere 60-70k i år. Hvorav 60k på elkjøp og rundt 10k på komplett. Er det noen fordelskort e.l som burde brukes? Ser flere nevner DNB + osv men må vente til kampanjer++. Er det noen god workaround her? De fleste har jo løsninger som tillater at du utsetter betalinger, Santander er lettest å få bruke er min erfaring. Så feks registrere seg på et kort også nedbetale gjeld hos santander/klara eller andre aktører med kredittkortet også sparer man noen få tusen eller blir det for søkt? Morrow har 4% cashback hos Komplett, 2% på netthandel og 1% på handel i fysisk butikk. Maks 2000kr i cashback per år. Kan kun brukes til å betale ned på kredittkortet. Om du vil/kan handle på Power i stedet for Elkjøp så får du 2% i (digitalt) gavekort på all handel der (tar et par uker før du får det) hvis du registrerer deg som mypower-medlem. På 60k blir det 1200kr f.eks.. Endret i går, 19:19 av ballerusk 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet i går, 20:06 Del Skrevet i går, 20:06 Obs og Obs bygg ser ut til å ha Black Week-tilbud som er langt bedre enn de vanlige tilbudsprisene på de samme varene. https://www.obsbygg.no/kampanjer/black-friday https://www.obs.no/kampanjer/black-week Lenke til kommentar
daruu Skrevet i går, 20:58 Del Skrevet i går, 20:58 https://www.obsbygg.no/verktoy-og-tilbehor/elektroverktoy/kapp--og-gjarsager/2174999?v=ObsBygg-7025180653559 Den her er faktisk helt OK for hobbysnekkeren 1 Lenke til kommentar
Terrassebord Skrevet i går, 21:17 Del Skrevet i går, 21:17 17 minutes ago, daruu said: https://www.obsbygg.no/verktoy-og-tilbehor/elektroverktoy/kapp--og-gjarsager/2174999?v=ObsBygg-7025180653559 Den her er faktisk helt OK for hobbysnekkeren Bytt blad til et litt mer fintannet og bruk noen minutt på å stille den inn så går belistning som en lek. At det er mulig å få noe slikt til 599,- er smått utrolig. Plast skal støpes, aluminium skal freses etc... Ser at den mangler batteri til prisen men dog. Latterlig billig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet i går, 21:26 Del Skrevet i går, 21:26 Helt ok for listverk men personlig ville jeg styrt unna en kapp og gjærsag med så lite blad som 185mm. 216 mm er absolutt minimum etter min mening for å gjære 2-toms plank 45 grader. En annen ting er at batteriverktøy er noe herk når det kommer til hjemmebruk fordi batteriene kan bli liggende i halvår og opptil flere år mellom hvert oppussingsprosjekt og da kan det hende de er kaputt når man først trenger de. Så til verktøy man bruker sjeldent ville jeg foretrukket 230V. Da har man en mindre feilkilde og ting man må kjøpe på nytt for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22 timer siden Del Skrevet 22 timer siden Så langt har det kommet svært lite jeg har på listen. Har sett noe, men ikke med nok avslag til at jeg gidder. Tviler på at det kommer noe bedre på BF, så da blir det muligens å kjøpe ny forsterker til subwoofer. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden https://www.prisjakt.no/product.php?p=5215304 Ikke noe supertilbud på Nvidia Shield Pro, men det er den beste strømmeboksen, spesielt for de som laster ned, og bruker Plex. Men, selv om jeg har den på listen, så tror jeg at jeg dropper å kjøpe. Jeg har en fra før og trenger ikke en så dyr boks for å drifte min gamle dumme 1080p TV. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 10 timer siden Del Skrevet 10 timer siden DIYDari skrev (23 timer siden): Har tenkt å handle for nærmere 60-70k i år. Hvorav 60k på elkjøp og rundt 10k på komplett. Er det noen fordelskort e.l som burde brukes? Ser flere nevner DNB + osv men må vente til kampanjer++. Er det noen god workaround her? De fleste har jo løsninger som tillater at du utsetter betalinger, Santander er lettest å få bruke er min erfaring. Så feks registrere seg på et kort også nedbetale gjeld hos santander/klara eller andre aktører med kredittkortet også sparer man noen få tusen eller blir det for søkt? Er en del butikker du kan få trumf rabatt på. mener komplett fortsatt har avtale. Sjekk viatrumf.no 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Noen gode deals på telefoner for tiden? Har en A53 (samsung). Men nå dekker jobben mye av summen på neste telefon. Orker ikke de største skjermene. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Ble ny vaskemaskin til foreldrene mine da motoren på den ca 25 år gamle miele maskinen røk i dag. Brukt 3 timer på å se på tilbud, anmeldelser osv. Vi ble enige om å ikke gå for miele denne gangen pga pris, de vi vurderte ble fort opp mot 20k, syns det ble mye. Endte til slutt opp med denne fra siemens: https://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-og-tork/vaskemaskin/siemens-vaskemaskin-wg56g2zpdn/817145 Noen av kriteriene var enklest mulig (ikke wifi, ikke automatisk vaskemiddel dosering) samt grei kapasitet, det som til slutt ble avgjørende var at denne hadde 1600 omdreininger ved sentrifugering. Har mine tvil om den vil vare 25år, men om den holder 10år+ vil den likevel være langt bedre kjøp enn miele til 20k om man ser på kostnad per år. Er også usikker på om dagens miele er så gode som de gamle og holder 25år.... Endret 2 timer siden av OC-Freak Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 1 time siden Del Skrevet 1 time siden (endret) Specsavers har 50% på linseabonnement for nye kunder første 3 måneder (kan bruke en ny mailadresse om man har vært kunde før). Bare å si opp før neste 3-månedersperiode begynner. Kan velge hvor mange esker man vil ha i leveransen (maks 12 pr øye som tilsvarer 1 års forbruk). Jeg endte opp med en reell rabatt på 38% vs billigste alternativ på Prisjakt. Endret 1 time siden av Brulejus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå