RichardNoname Skrevet i går, 09:07 Del Skrevet i går, 09:07 tommyb skrev (11 timer siden): 6392,- høres ut som et godt kjøp. Det var endel billigere for min S6 MaxV, men kunne godt tenkt meg en tømmestasjon. 10k er fortsatt over hva jeg kan tillate meg å bruke. Usikker på om dette blir årets beste pris eller ikke. Jeg kjøpte en roborock s8+ på tilbud til 6999 tidligere i høst. Den har tømmestasjom for støv, men man må rense moppen selv. Vil anbefale deg å følge med på om den kommer på tilbud igjen. 1 Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet i går, 09:09 Del Skrevet i går, 09:09 https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-q5-pro-robotstovsuger-q5prp52-00-sort/720535 Denne ser ganske kurant ut i forhold til pris Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet i går, 09:15 Del Skrevet i går, 09:15 OC-Freak skrev (4 minutter siden): https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/stovsugere-og-rengjoring/robotstovsuger/roborock-q5-pro-robotstovsuger-q5prp52-00-sort/720535 Denne ser ganske kurant ut i forhold til pris Er det ikke litt svakere navigering, gjenstandsoppdagelse på den? Tror s8 har kamera, mens denne ikke har det. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet i går, 16:29 Del Skrevet i går, 16:29 Det stemmer nok, er en grunn til at prisen er lavere. Men ser den får ok+ i tester og på tilbakemeldinger fra brukere. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23 timer siden Del Skrevet 23 timer siden Robostøvsuger er sånn luksusproblem. Mest for de som har dyr som røyter. Jeg vurderte det, men skal man ha noe som duger så bør en kjøpe toppmodellen, og jeg bruker ikke 10k på noe jag kan gjøre på få minutter en gang i uken. Eneste grunnen for meg å kjøpe, er at jeg da må holde gulvet ryddig. 1 Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 21 timer siden Del Skrevet 21 timer siden (endret) Power sin Black Friday-sending knelte, ser ut som de prøver på en re-boot 20:15ish. Edit: Lagfest deluxe denne sendinga her. Endret 21 timer siden av ballerusk Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Sånn går det når de skal ha egen løsning istedet for Youtube eller Twitch. Har de noe nytt å komme med, eller er det bare de samme tilbudene? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Bare stress med Power. De satser på impulskjøp. Bedre å se an og bruke DNB supertilbud i desember. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden fwj__ skrev (2 minutter siden): Bare stress med Power. De satser på impulskjøp. Bedre å se an og bruke DNB supertilbud i desember. Blir ikke noe DNB før i Januar. Må si opp Santander i desember først. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden "Vi opplever litt tekniske problemer, se sendingen på Facebook." Sendingen virker ikke på Facebook. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Dubious skrev (6 minutter siden): Blir ikke noe DNB før i Januar. Må si opp Santander i desember først. Mulig jeg misforstår, men DNB bruker alltid å ha POWER kampanje tidlig i desember. Deretter neste i februar. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden 1 minute ago, torbjornhb said: Mulig jeg misforstår, men DNB bruker alltid å ha POWER kampanje tidlig i desember. Deretter neste i februar. Åssen er det nå? Jeg har ett DNB gullkort jeg ordnet for masse år siden kun for å melke DNB rabatten innimellom - men nå står det på DNB sine nettsider at man må ha ett kundeprogram med noen kort som koster å ha i måneden? Funker fortsatt de gamle eller? Noen av dere som har brukt dem i det siste? 1 Lenke til kommentar
RichardNoname Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Dubious skrev (3 timer siden): Robostøvsuger er sånn luksusproblem. Mest for de som har dyr som røyter. Har man småbarn, tidsklemma og litt areal er det gull verdt. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Complexity skrev (10 minutter siden): Åssen er det nå? Jeg har ett DNB gullkort jeg ordnet for masse år siden kun for å melke DNB rabatten innimellom - men nå står det på DNB sine nettsider at man må ha ett kundeprogram med noen kort som koster å ha i måneden? Funker fortsatt de gamle eller? Noen av dere som har brukt dem i det siste? Usikker. DNB er ikke tydelige på dette selv. Tidligere hadde de ulike krav til disse kampanjene, men jeg vet dessverre ikke hvordan det er nå. 1 Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Du må ha DNB Pluss, koster 295,- i året. https://www.dnb.no/kort/pluss 2 Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 20 timer siden Del Skrevet 20 timer siden Skulle ikke ha noe på black friday i år, så feil kan man ta når når Power legger ut Samsung Galaxy Tab S10+ til 7999,-, også får man med seg Book Cover Keyboard Slim. Ja ja 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden Hvis noen ser noe bra tilbud på 4080 super/oc eller 7900 xtx pliz tæg mæ/dm mæ på forhånd takk, glhf Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19 timer siden Del Skrevet 19 timer siden 16 minutes ago, wampster said: Hvis noen ser noe bra tilbud på 4080 super/oc eller 7900 xtx pliz tæg mæ/dm mæ på forhånd takk, glhf https://www.prisjakt.no/c/skjermkort?114854=41462|41343&sort=price Følg med her. 4080 Super/7900XTX sortert etter pris. Lenke til kommentar
Falfal Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Trenger egentlig en DAB radio for å oppfylle DSB sine anbefalinger. Noen tips? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 7 timer siden Del Skrevet 7 timer siden 10 hours ago, Falfal said: Trenger egentlig en DAB radio for å oppfylle DSB sine anbefalinger. Noen tips? Hvis det er motivasjonen, er det vel bare å kjøpe den billigste du finner? :-B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå