OMyre Skrevet 4. november Forfatter Del Skrevet 4. november Simen1 skrev (På 3.11.2024 den 10:00 AM): Husk også GodPris.no Den nystartede prissammenligningstjenesten fra noen av nøkkelpersonene bak Prisguiden.no, som ble drept/kjøpt opp av Klarna. Jeg synes vi skal gi de en god sjanse med god trafikk, så får vi se om de gjør seg fortjent til videre drift. Hvis noen fra GodPris leser dette (jeg antar det er noen diskusjon.no medlemmer blant de) så vil jeg ønske meg en egen fane/tema for tidenes laveste pris. Dvs. at trikset med å sette opp prisene før BF for så å konstrukere falske prosent-rabatter til BF ikke fungerer. Edit: De har allerede en rekordbillig-knapp. Den nye siden ser grei ut, så lenge en klarer å huske navnet 🙈 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november Jeg la merke til at den lokale Jerniaen hadde hengt opp bannere med "black month", så da er sirkuset i gang. Black month... Hva får vi neste år, black season fra september? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november OMyre skrev (1 time siden): Den nye siden ser grei ut, så lenge en klarer å huske navnet 🙈 Bare å tenke på godteri. Høres ut som at det er en godteributikk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november :utakt skrev (55 minutter siden): Jeg la merke til at den lokale Jerniaen hadde hengt opp bannere med "black month", så da er sirkuset i gang. Black month... Hva får vi neste år, black season fra september? Var svart måned i fjor også. De har funnet ut at det er masse lettlurte folk. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 4. november Forfatter Del Skrevet 4. november :utakt skrev (3 timer siden): Jeg la merke til at den lokale Jerniaen hadde hengt opp bannere med "black month", så da er sirkuset i gang. Black month... Hva får vi neste år, black season fra september? «Always Black» 1 Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 4. november Forfatter Del Skrevet 4. november (endret) https://www.skousen.no/pb/blackfriday/ Endel gode tilbud allerede. Endret 4. november av OMyre Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 4. november Del Skrevet 4. november OMyre skrev (5 minutter siden): https://www.skousen.no/pb/blackfriday/ Endel gode tilbud allerede. Bosch WGG244ZISN Serie 6, Frontmatet vaskemaskin Nå: 5 499,- Før 11 999,- Kostet 7000 hos Skausen i August. Samsung RR39C7BG7WW, Frittstående kjøleskap Nå:8 499,- Før: 15 999,- Kostet 9000 hos Skausen i August. Så en må følge med. (Jeg sjekket kun de 2....) 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Simen1 skrev (På 3.11.2024 den 10:00 AM): Husk også GodPris.no Den nystartede prissammenligningstjenesten fra noen av nøkkelpersonene bak Prisguiden.no, som ble drept/kjøpt opp av Klarna. Jeg synes vi skal gi de en god sjanse med god trafikk, så får vi se om de gjør seg fortjent til videre drift. Hvis noen fra GodPris leser dette (jeg antar det er noen diskusjon.no medlemmer blant de) så vil jeg ønske meg en egen fane/tema for tidenes laveste pris. Dvs. at trikset med å sette opp prisene før BF for så å konstrukere falske prosent-rabatter til BF ikke fungerer. Edit: De har allerede en rekordbillig-knapp. Det eneste som er synd er at også der må butikker kjøpe seg en plass for å bli med. Savner priser fra f,eks Biltema, Jula og Jysk som noen eksempler. 1 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november (endret) 8 hours ago, Dubious said: Bosch WGG244ZISN Serie 6, Frontmatet vaskemaskin Nå: 5 499,- Før 11 999,- Kostet 7000 hos Skausen i August. Der kan man se hvordan Tretti satte opp prisen betydelig ganske nøyaktig en måned før Black Friday for å tilfredsstille kravet til før-pris. (Tretti er vel også søskenfirmaet til Skousen og de bytter vel på å ha produktene til veiledende pris slik at markedspris skal se ut som supertilbud.) Motsatt betyr det altså at det gjerne er veldig dyrt å kjøpe hvitevarer i måneden før Black Friday hvis man ikke er forsiktig. Endret 5. november av tommyb Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november (endret) Med kategoriseringen og butikkutvalget på GodPris, så skal det endel til før jeg bruker noe særlig med tid der. Klarnas versjon av prisguiden framstår som mye nærmere utvalget til Prisjakt. Endret 5. november av tommyb Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november tommyb skrev (1 time siden): Der kan man se hvordan Tretti satte opp prisen betydelig ganske nøyaktig en måned før Black Friday for å tilfredsstille kravet til før-pris. (Tretti er vel også søskenfirmaet til Skousen og de bytter vel på å ha produktene til veiledende pris slik at markedspris skal se ut som supertilbud.) Motsatt betyr det altså at det gjerne er veldig dyrt å kjøpe hvitevarer i måneden før Black Friday hvis man ikke er forsiktig. Det en også må passe på er at de butikkene har +frakt. Har ikke sjekket hvor mye det er, da jeg aldri har tenkt å handle i noen av de. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 5. november Forfatter Del Skrevet 5. november (endret) Hos Mekster: https://www.mekster.no/salg/kampanjer?utm_source=email&utm_medium=dot&utm_campaign=1656792_Black Month VIP 1 NO&dm_i=4SS7,ZIE0,5APYSJ,4LCOR,1 Endret 5. november av OMyre Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november Bare ~300 kroner billigere enn andre butikker på Prisjakt. Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 5. november Del Skrevet 5. november 11 hours ago, OMyre said: Hos Mekster: https://www.mekster.no/salg/kampanjer?utm_source=email&utm_medium=dot&utm_campaign=1656792_Black Month VIP 1 NO&dm_i=4SS7,ZIE0,5APYSJ,4LCOR,1 Er det nødvendig å spamme tråden med alt av tilbud du finner? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november Sjalottløk skrev (3 timer siden): Er det nødvendig å spamme tråden med alt av tilbud du finner? Helt enig. Og venligst sjekk prisene opp mot Prisjakt eller annen pristjeneste først. Og ikke verdt å poste noe med mindre det er minst 30% ekte rabatt, ihvertfaill ikke før BF. 30% er vanlig salg tilbud. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 6. november Forfatter Del Skrevet 6. november (endret) Ok, beklager. 👌 Endret 6. november av OMyre Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november 6 hours ago, Dubious said: Helt enig. Og venligst sjekk prisene opp mot Prisjakt eller annen pristjeneste først. Og ikke verdt å poste noe med mindre det er minst 30% ekte rabatt, ihvertfaill ikke før BF. 30% er vanlig salg tilbud. Ikke post crap, og ikke post ting som er høyere i pris enn historisk lavt. Lenke til kommentar
OMyre Skrevet 6. november Forfatter Del Skrevet 6. november Da prøver jeg meg på denne og håper dette tilbudet er innafor. Logitech G920 Driving Force (PC/Xbox One) / PS5 https://www.prisjakt.no/product.php?p=3199061 1 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november OMyre skrev (Akkurat nå): Da prøver jeg meg på denne og håper dette tilbudet er innafor. Logitech G920 Driving Force (PC/Xbox One) / PS5 https://www.prisjakt.no/product.php?p=3199061 Bra tilbud. Kjør på! Vurderer selv Lenke til kommentar
Sjalottløk Skrevet 6. november Del Skrevet 6. november 2 hours ago, OMyre said: Da prøver jeg meg på denne og håper dette tilbudet er innafor. Logitech G920 Driving Force (PC/Xbox One) / PS5 https://www.prisjakt.no/product.php?p=3199061 Det er crap. Det er listet på toppen av Komplett sine sider. Poenget med denne tråden er at man kan finne ting som ikke listes som de vanlige tilbudene. Ihverfall så er det verdien jeg ser i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå