Gå til innhold

Fjordkraft Mobil + Telia.

Anbefalte innlegg

Jaja, ikke noe nytt under solen da Fjordkraft har byttet fra Telenor til Telia, men jeg syns de priser tvilling og data sim greit. 399,- for fri data med 200 mbit og 29,- per tvillingsim syns jeg er helt innafor.

Hadde ikke Fjordkraft avtale med Telenor tidligere? De har hatt noen snåle løsninger med abonnementene sine før, men ser de har ryddet litt opp i våset.

Hva syns dere andre? Har ice per dags dato med 40 GB til 299,- samt tvilling og data sim. Skulle ønske ice kunne tillate ett simkort til I abonnementene, og i tillegg fri data. Det med tvilling og data sim er hva som nå drar meg mot Fjordkraft. Dekning er for det samme for min del, om det er Telenor, ice eller telia som gir meg juice på telefonen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kynxx skrev (35 minutter siden):

Jaja, ikke noe nytt under solen da Fjordkraft har byttet fra Telenor til Telia, men jeg syns de priser tvilling og data sim greit. 399,- for fri data med 200 mbit og 29,- per tvillingsim syns jeg er helt innafor.

Hadde ikke Fjordkraft avtale med Telenor tidligere? De har hatt noen snåle løsninger med abonnementene sine før, men ser de har ryddet litt opp i våset.

Hva syns dere andre? Har ice per dags dato med 40 GB til 299,- samt tvilling og data sim. Skulle ønske ice kunne tillate ett simkort til I abonnementene, og i tillegg fri data. Det med tvilling og data sim er hva som nå drar meg mot Fjordkraft. Dekning er for det samme for min del, om det er Telenor, ice eller telia som gir meg juice på telefonen.

Usikker på hva du mener med fri data på ice, koster vell 99 kroner. Har 12GB+fri data til 378. Usikker på hva tvilling koster men er nok ikke enorme forskjeller 

Lenke til kommentar

Eg har 100 GB fri data hos Chilimobil til 399 kr./mnd. Eigen datasim kostar 59 kr. per månad om eg hugsar rett.

Så dersom Fjordkraft gjev fri data også på data-sim kunne eg tydelegvis ha spart nokre kroner på å gå over til Fjordkraft, men det er for lite til at eg orkar å byte når eg er fornøgd der eg er.

Lenke til kommentar
Kynxx skrev (12 timer siden):

Fjordkraft struper vel allerede på 100 GB, men om man ikke trenger mer er det vel et greit abonnement.

Lenke til kommentar

Jeg vipper greit på 40 GB forbruk per måned for tiden. Øker forbruket, nå jeg bytte. Har stadig øynene åpne for et bedre tilbud uansett operatør. Dekning, hastighet og mengde står høyt, men ikke høyt nok til at jeg gidder å betale i dyre dommer for det. Så gjelder det bare å finne en gylden middelvei 😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...