Gå til innhold

Prescott tregere enn Northwood?

Turgon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja intel sliter enormt, nå kommer nok amd til å kjøpe de opp

:thumbs:

Ja, AMD har vel omtrent like stor gjeld som det Intel har i inntjening i kvartalet eller der omkring, så et oppkjøp den veien er nok neste :D

Da har jeg mer tro på et oppkjøp av AMD fra Microsoft, slik som The Inq drev å lekte seg med en stund

Lenke til kommentar
Blir vel vankelig for amd å kjøpe Intel så lenge Intel er en av de største eierne/akjonerene i amd :lol:

Men om ryktene er sanne så har intel et problem som de må løse temmelig fort siden amd har annonsert a 64 3700 og fx 53

Ja, jeg etterlyser fortsatt link som forklarer intels eierforhold i AMD.

Dem har vel annonsert fx55, fx57 og fx59 og?

Lenke til kommentar
Blir vel vankelig for amd å kjøpe Intel så lenge Intel er en av de største eierne/akjonerene i amd :lol:

Men om ryktene er sanne så har intel et problem som de må løse temmelig fort siden amd har annonsert a 64 3700 og fx 53

Jepp, men AMD slår jo ikke akkurat på stortromma dette året helelr da, bare 2,6 om vi skal tro ryktene. Jeg hadde håpet på 3.0ghz, men Intel blir uansett ikke noen trussel hvis A642,6 vs P4E4,0 blir årets siste kamp (hvis prescott yter så dårlig).

Lenke til kommentar
La oss vente å se, som Inquierer opplyste om så hadde de noe trøbbel med å få CPU'en til å kjøre riktig på hovedkortet, høres ikke akkurat optimalt ut spør du meg.

Kan godt henne, men første bud for proseswsorer er jo at de skal funke uten kluss på hovedkort som sier at de skal funke, så Intel har i så fall uansett et problem.

Lenke til kommentar
La oss vente å se, som Inquierer opplyste om så hadde de noe trøbbel med å få CPU'en til å kjøre riktig på hovedkortet, høres ikke akkurat optimalt ut spør du meg.

Kan godt henne, men første bud for proseswsorer er jo at de skal funke uten kluss på hovedkort som sier at de skal funke, så Intel har i så fall uansett et problem.

Er uansett avhengig av BIOS oppdatering skulle jeg tro. Nå har Abit, Asus, Gigabyte og MSI gått ut og bekreftet Prescott støtte på omtrent alt som finnes av 800FSB hovedkot så jeg tror nok ikke der er noe problem.

Blir spennende å se, men dette er ikke første gangen noen har "plapret" om Prescott og jeg har ikke hørt andre (developere, som har "fungerende" platformer) klage over dårligere ytelse.

Tiden vil vise... :)

Lenke til kommentar

Vel i følge en liste jeg fant over de største aksjonærene i AMD så er ikke Intel inne blant de.

Nr 10 på lista hadde en eierandel på 1.71 % så hvis Intel har noe aksjer i AMD så er det i hvertfall under dette tallet.

Nå vet jeg jo ikke om Intel har noen stråselskaper som sitter på eierandeler gjennom diverse fond som var inne på listen, men uansett så kan man ikke kalle Intel for noen stor eier.

Lenke til kommentar

Vel i følge en liste jeg fant over de største aksjonærene i AMD så er ikke Intel inne blant de.

Nr 10 på lista hadde en eierandel på 1.71 % så hvis Intel har noe aksjer i AMD så er det i hvertfall under dette tallet.

Nå vet jeg jo ikke om Intel har noen stråselskaper som sitter på eierandeler gjennom diverse fond som var inne på listen, men uansett så kan man ikke kalle Intel for noen stor eier.

Takk for den.

Hadde regnet med at de som _grunnløst??_ hevdet at intel var storaksjonær (Dollar, Snekkern) kunne komme med en link da jeg ba de om det.

Har du URL-en?

Lenke til kommentar

Det vet jeg ikke noe om, men ifølge Dollar så er Intel en storakjoner i amd , men uansett skulle amd bli en for stor trussel har vel Intel kapital nok til å kjøpe dem opp . Vi ser jo stadig eksempel på dette der store firmaer kjøper opp konkurenter for på den måten å bli kvitt dem, ikke for at jeg tror det vil hende i dette tilfellet.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Har ikke direkte link, men det var inne på yahoo.com sine finanssider jeg fant tallene for AMD.

AMD er forøvrig opp 4.09% akkurat nå for de som kjøper aksjer. :D

Ble veldig offtopic men.

Endret av Vyper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...