^fmj Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Monster skrev (1 minutt siden): Så enig med deg ❤️☺️👍 Jeg har prøvd å ikke ta så mye kontakt og fase dem ut men hun driver hele tiden å skriver snapper til meg om at vi må ta vare på hverandre og at hun ikke vil miste meg osv. Og da kjenner jeg at jeg blir litt kvalm og irritert hvis du skjønner. For jeg skjønner ikke hvorfor hun skal drive å manipulere meg sånn of holde på meg og andre venner når hun nesten aldri gidder å finne på noe med venner uten han samboeren sin. Det du skriver om hygiene etc. er typisk for folk som er på spekteret. Det blir bare synsing, men det kan jo forklare noe av oppførselen. Enten så hadde jeg bare sluttet å ta initiativ til ting og latt det ebbe ut eller om du vil ha henne som venn, skriv hva du føler på en ordentlig måte. Det er jo også helt normalt at det blir mindre bare dere to når hun har samboer. Det er naturlig, men en jentekveld nå og da burde være null problem å få til. 1 Lenke til kommentar
Monster Skrevet 8 timer siden Rapporter Del Skrevet 8 timer siden Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Hun er kanskje redd for å være alene? Sliter hun med noe ellers? Ja, jeg forstår at det kan være vondt å bli ignorert, men hun gjør det samme på en annen måte. Å bare sende snaps er ikke godt nok for de fleste. Jeg håper dere har fortalt henne det Ja hun er redd for å være alene og sliter med angst. Men nå skinner det jo i mellom at hun bare var sammen med venner da hun var dindel for å slippe å være alene. Og det er jo på en måte å utnytte folk. Det er også feil å ha forhold bsre fordi man ikke vil være alene. Min ex var også sammen med meg bare fordi han i ville være alene. Han fant seg ny dame en uke etter jeg flytta fra han. Så han må ha noen bare for å ha noen virker det som. Og litt sånn er vel hu veninna mi og. Jeg har ikke fortalt henne det men det burde hun skjønne selv egentlig. Men hun bare gjør seg selv til offer og klager på de andre til meg. Hun der ikke sine egne feil. Det er bare synd på henne og alle skal godta alt fra henne Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden (endret) Monster skrev (8 minutter siden): Ja hun er redd for å være alene og sliter med angst. Men nå skinner det jo i mellom at hun bare var sammen med venner da hun var dindel for å slippe å være alene. Og det er jo på en måte å utnytte folk. Det er også feil å ha forhold bsre fordi man ikke vil være alene. Min ex var også sammen med meg bare fordi han i ville være alene Angst kan jo forverre seg i perioder og det virker som hun trenger profesjonell hjelp. Hva slags type angst sliter hun med? Er det kun det å være alene? Monster skrev (8 minutter siden): Og litt sånn er vel hu veninna mi og. Jeg har ikke fortalt henne det men det burde hun skjønne selv egentlig. Men hun bare gjør seg selv til offer og klager på de andre til meg. Hun der ikke sine egne feil. Det er bare synd på henne og alle skal godta alt fra henne Ikke alle forstår sosiale koder og uformelle regler. Det er heller ikke sikkert at hun ser sine handlinger som feil. Av og til bør man si ifra om slike ting, da det kan være smertefullt for mange å ikke forstå hvorfor de blir ignorert og ikke se egne feil. Endret 7 timer siden av Kassettspiller Lenke til kommentar
Femtekolonne Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Jeg synes det er rart at folk har sånne "henge med venner" når de nesten er 40. Da burde man vært opptatt med egen familie. Min bedre halvdel har fortsatt sin veninnegjeng, men de treffes 4 ganger i året. Jeg så gamle kompiser sist for 10 år siden. Men med barn, jobb og ett katastrofe-hus så holder det. Kanskje det er løsningen for folk? Få barn og ett gammelt hus? Og de beste folka lager man sjæl. Lenke til kommentar
Gjest af40a...442 Skrevet 7 timer siden Rapporter Del Skrevet 7 timer siden Femtekolonne skrev (12 minutter siden): Jeg synes det er rart at folk har sånne "henge med venner" når de nesten er 40. Da burde man vært opptatt med egen familie. Min bedre halvdel har fortsatt sin veninnegjeng, men de treffes 4 ganger i året. Jeg så gamle kompiser sist for 10 år siden. Men med barn, jobb og ett katastrofe-hus så holder det. Kanskje det er løsningen for folk? Få barn og ett gammelt hus? Og de beste folka lager man sjæl. Ja men jeg har bare hatt uflaks med mannfolk. Finner bare mannfolk som sliter psykisk eller ikke vil ha noe forhold osv. Ts Anonymous poster hash: af40a...442 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Det at din venninne fokuserer på sin partner først og fremst, er bare logisk og noe alle som verdsetter sitt forhold ville gjort. Nå vet jeg ikke hvor gammel din venninne er, men kanskje de ønsker å stifte egen familie på et punkt, og da kan de ikke dille rundt med venner for å ikke såre venners naive forventninger som da ville gått på egen bekostning mtp tid. De må legge sin tid i hverandre slik at de tar gode og fornuftige valg mtp fremtiden, lærer å kjenne sin partner på den aller beste måte og slik at de får det beste utgangspunktet for et forhold som varer. Lenke til kommentar
Monster Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Femtekolonne skrev (1 time siden): Jeg synes det er rart at folk har sånne "henge med venner" når de nesten er 40. Da burde man vært opptatt med egen familie. Min bedre halvdel har fortsatt sin veninnegjeng, men de treffes 4 ganger i året. Jeg så gamle kompiser sist for 10 år siden. Men med barn, jobb og ett katastrofe-hus så holder det. Kanskje det er løsningen for folk? Få barn og ett gammelt hus? Og de beste folka lager man sjæl. Alle er ikke så heldige med hvem de treffer og får det til å fungere. Jeg skulle selv ønske jeg hadde mann, hus og to barn. Men jeg har nok kanskje brukt opp for mye tid på feil venner og feil mannfolk. Men uansett så mener jeg at venner er viktig uavhengig om man er singel eller ikke. Jeg kjenner mange som har barn og blitt alenemødre. Flertallet jeg kjenner som har barn er faktisk det. Men mine foreldre er fremdeles gift og de inviterer vennepar på middager og vin av og til og drar bort til vennene sine og srikker og koser seg selv om de er over 60. Og noen ganger har mamma jentekvelder med venninner mens pappa drar på fisketur med kameratene sine. Så det er jo ikke noe unormalt å være med bwnner ianser jbor voksen mann nlir. Jeg hsfde blitt drit lei hvis jeg og mannen min skulle være rundt jjerandr konstant hvis jeg var gift Lenke til kommentar
Monster Skrevet 6 timer siden Rapporter Del Skrevet 6 timer siden Colin. skrev (7 minutter siden): Det at din venninne fokuserer på sin partner først og fremst, er bare logisk og noe alle som verdsetter sitt forhold ville gjort. Nå vet jeg ikke hvor gammel din venninne er, men kanskje de ønsker å stifte egen familie på et punkt, og da kan de ikke dille rundt med venner for å ikke såre venners naive forventninger som da ville gått på egen bekostning mtp tid. De må legge sin tid i hverandre slik at de tar gode og fornuftige valg mtp fremtiden, lærer å kjenne sin partner på den aller beste måte og slik at de får det beste utgangspunktet for et forhold som varer. Hvorfor skulle det å være litt hver for seg med bwnner en lneld i mpneden ødelegge forholdet? Høres helt vilt ut. De jobber ikke heller og sitter hjemme sammen dag ut og inn Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden 29 minutes ago, Monster said: Men uansett så mener jeg at venner er viktig uavhengig om man er singel eller ikke. Jeg kjenner mange som har barn og blitt alenemødre. Flertallet jeg kjenner som har barn er faktisk det. Det er meningen at partner skal være den beste venn. Hvis partner ikke er den beste venn, så er det noe rimelig galt i forholdet og utvelgelsen, og det er kanskje derfor så mange av de du kjenner har blitt alenemødre... Velger man partner basert på fasade, så går det ofte slik. 29 minutes ago, Monster said: Hvorfor skulle det å være litt hver for seg med bwnner en lneld i mpneden ødelegge forholdet? Høres helt vilt ut. De jobber ikke heller og sitter hjemme sammen dag ut og inn Det kommer ann på, hvis de to trives sånn som de har det nå, så burde du heie de frem, istedenfor i en alder av 38, furte over at din egen sosialisering med din venninne ikke blir oppfylt. Sorry, men du må akseptere at din venninne har viktigere prioriteringer. Selvsagt er det ingenting galt med å slå av tid med venner i ny og ne om begge i forholdet er på samme plan. Du får heller konsentrere deg om din egen situasjon istedenfor å kritisere hvordan andre velger å leve livet sitt. Du står helt fritt til å gå videre i livet og møte nye venner eller en ny mann som møter deg på den måten du vil ha det i livet. Lykke til. Lenke til kommentar
Monster Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Colin. skrev (5 minutter siden): Det er meningen at partner skal være den beste venn. Hvis partner ikke er den beste venn, så er det noe rimelig galt i forholdet og utvelgelsen, og det er kanskje derfor så mange av de du kjenner har blitt alenemødre... Velger man partner basert på fasade, så går det ofte slik. Det kommer ann på, hvis de to trives sånn som de har det nå, så burde du heie de frem, istedenfor i en alder av 38, furte over at din egen sosialisering med din venninne ikke blir oppfylt. Sorry, men du må akseptere at din venninne har viktigere prioriteringer. Selvsagt er det ingenting galt med å slå av tid med venner i ny og ne om begge i forholdet er på samme plan. Du får heller konsentrere deg om din egen situasjon istedenfor å kritisere hvordan andre velger å leve livet sitt. Du står helt fritt til å gå videre i livet og møte nye venner eller en ny mann som møter deg på den måten du vil ha det i livet. Lykke til. Neivel det er greit det. Men da skjønner jeg ikke vitsen med å ha så mye kontakt på meldinger heller og at hun virker så redd for å miste meg. Jeg mener at da må hun regne med at jeg ikke gidder mer og finner meg mye bennrr og flemmer henne etterhvert. Lenke til kommentar
Monster Skrevet 5 timer siden Rapporter Del Skrevet 5 timer siden Colin. skrev (9 minutter siden): Det er meningen at partner skal være den beste venn. Hvis partner ikke er den beste venn, så er det noe rimelig galt i forholdet og utvelgelsen, og det er kanskje derfor så mange av de du kjenner har blitt alenemødre... Velger man partner basert på fasade, så går det ofte slik. Det kommer ann på, hvis de to trives sånn som de har det nå, så burde du heie de frem, istedenfor i en alder av 38, furte over at din egen sosialisering med din venninne ikke blir oppfylt. Sorry, men du må akseptere at din venninne har viktigere prioriteringer. Selvsagt er det ingenting galt med å slå av tid med venner i ny og ne om begge i forholdet er på samme plan. Du får heller konsentrere deg om din egen situasjon istedenfor å kritisere hvordan andre velger å leve livet sitt. Du står helt fritt til å gå videre i livet og møte nye venner eller en ny mann som møter deg på den måten du vil ha det i livet. Lykke til. Hun ringte meg midt i arbeidstiden flere ganger og masa om og overnatte hos meg noen dager fordi typen skulle jkem å bedlke doewndeen i England og hun ville ikke være slene. Jeg sa nei det passer ikke for jeg er oppr of dessueen fireer jeg ikke å bare være bra nok når typen din er bortreist fordi du ikke tørr å være slene noen dager. Da fikk jeg ikke noe svar. Hun ble furten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå