Datata Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Finnes det mobiltelefoner som ikke kan spores? Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Ja det fins i stor grad. Android er ikke vanskelig å få bort all sporing med litt justeringer. Verre med iPhone Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Nja. Det kommer an på. Telefoner står og «pinger» basestasjoner. Hva legger du i sporing? 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november Bing123 skrev (3 minutter siden): Ja det fins i stor grad. Android er ikke vanskelig å få bort all sporing med litt justeringer. Verre med iPhone Hvem kan utføre en slik justering? Lenke til kommentar
Datata Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november snqmann95 skrev (1 minutt siden): Nja. Det kommer an på. Telefoner står og «pinger» basestasjoner. Hva legger du i sporing? At telefonen ikke avslører hvor jeg er. Lenke til kommentar
snqmann95 Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Datata skrev (1 minutt siden): At telefonen ikke avslører hvor jeg er. Telefon er verdens mest sporbare gjenstand. Jeg vil si nei. Da er det faktisk bedre med ett nettbrett som ikke har sim støtte, og wifi som aldri blir skrudd på. 1 Lenke til kommentar
Datata Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november snqmann95 skrev (1 minutt siden): Telefon er verdens mest sporbare gjenstand. Jeg vil si nei. Da er det faktisk bedre med ett nettbrett som ikke har sim støtte, og wifi som aldri blir skrudd på. Ja, eller pakke telefonen inn i bly. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 2. november Forfatter Del Skrevet 2. november snqmann95 skrev (1 minutt siden): Telefon er verdens mest sporbare gjenstand. Jeg vil si nei. Da er det faktisk bedre med ett nettbrett som ikke har sim støtte, og wifi som aldri blir skrudd på. Ja, eller pakke telefonen inn i bly. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november Kjøp en gammel Nokia, og ikke skru den på. Men ikke glem at bankkortet ditt og brikken i bilen og div. overvåkingskameraer ser deg. Og så fort du bruker Internett, så blir du sett. It’s 1984/2024. 😎😎 Lenke til kommentar
Bing123 Skrevet 2. november Del Skrevet 2. november (endret) 2 hours ago, Datata said: Hvem kan utføre en slik justering? Folk med teknisk kompetanse til å installere alternativt operativsystem eller fjerne apper som "sladrer" eller eventuelt full brannmur på telefonen som stopper apper fra å ringe hjem. Dog har folk et poeng rundt SIM-kort og logging på basestasjoner, her er det vanskelig å gjøre noe. Endret 2. november av Bing123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå